نظرسنجی نحوه دریافت قبض برق

 

 

 

نظرسنجی  رضایت از سرعت عملکرد واحد عملیات و اتفاقات  ۱۲۱
سوال نظرسنجی: ایا از سرعت پاسخگویی و عملکرد واحد عملیات و اتفاقات  ۱۲۱رضایت دارید ؟

نتیجه:
  • بله (۹۸ مورد)
  • خیر (۳ مورد)
شروع نظرسنجی ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
پایان نظرسنجی ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
وضعیت نظرسنجی پایان یافته           
رأی دهندگان ۱۰۱نفر
اقدامات:
با توجه به رضایت حداکثری از عملکرد واحد ۱۲۱ نیازی به تغییر شوه پاسخگویی این واحد نبود.

 

نظرسنجی  قبض پیامکی
سوال نظرسنجی: ایا از دریافت منظم و آسان قبوض پیامکی رضایت دارید ؟

رضایت دارید ؟

نتیجه:
  • بله (۱۸۲ مورد)
  • خیر (۱۸ مورد)
شروع نظرسنجی ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
پایان نظرسنجی ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
وضعیت نظرسنجی پایان یافته
رأی دهندگان ۲۰۰نفر
اقدامات:
با توجه به  عدم رضایت ۱۸ نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی تصمیم بر این شد که مامورین قرائت به هنگام قرائت کنتور ها اقدام به دریافت شماره موبایل نیز نمایند . همچنین بر روی پورتال شرکت دسترسی به ثبت شماره همراه مشرکین نیز در صفحه نخست سایت قرار گرفت 

 

 

 

image_pdfimage_print
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰