تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۰ دی ۱۳۹۹

شهرام بهمنی از ایجاد قدرت مانور با اجرای پروژه‌ رینگ بین فیدر شاهینی و فیدر اورامان (برق سروآباد) درشهرستان کامیاران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بهمنی مدیرتوزیع برق کامیاران با اعلام این خبر گفت: برای اجرای این پروژه به منظورایجاد قدرت مانور به طول ۱۳۸۰ متر، اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پنجاه میلیون ریال هزینه شده است.

شهرام بهمنی در تشریح این خبر گفت:این پروژه با دو هدف ایجاد قدرت مانور از طریق اجرای رینگ مابین فیدرهای  فشار متوسط و تامین برق پمپاژهای کشاورزی روستای دهکانان صورت گرفت.

 وی در ادامه افزود:این پروژه در حد فاصل روستای تفین تا روستای دهکانان با احداث ۱۳۸۰ متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و نصب ۱۴ اصله تیر بتونی ۴۰۰/۱۲ و سه اصله تیر چوبی ۱۲متری با اعتباری بالغ بر دو میلیاردو پنجاه میلیون ریال با هدف افزایش پایداری شبکه،تامین برق ایستگاههای پمپاژ کشاورزی دهکانان در جهت تقویت بخش کشاورزی و رونق کسب وکار،امکان مانور در زمان وقوع بحران و برقدار نمودن فیدر شاهینی در زمان وقوع اتصالی بر روی شبکه و برقدار نمودن آن از طریق برق سروآباد و بالعکس با هدف برقراری برق پایدار و رعایت حال مشترکین از جمله مزایای اجرای این پروژه نام برد.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد:این مدیریت تمام تلاش خود برای کاهش مدت زمان خاموشی برای مشترکین با انجام تمهیدات و تعمیرات لازم برروی شبکه های توزیع و همچنین پیشبرد اهداف شرکت برای تامین برق پایدار و مطمئن در جهت رفاه حال تمامی مشترکین اعم ازخانگی،کشاورزی،تجاری و صنعتی بکار خواهد بست.

image_pdfimage_print