تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان با اعلام آمادگي كامل براي مقابله با خاموشي‌هاي غيرمنتظره در ايام نوروز، گفت: اين شركت در ايام نوروز به صورت شبانه‌روزي در حالت آماده باش خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز۹۸، «کردستان» به عنوان پایتخت نوروز کشور معرفی شده است، اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در کنار سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان در این ایام آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی خواهد بود.

وی با ذکر اینکه ویژگی‌های جوی و کوهستانی بودن منطقه شرایط خدمت‌رسانی در استان کردستان را متفاوت با سایر نقاط کشور می‌سازد، افزود: تمهیداتی اندیشیده شده است که با حضور شبانه‌روزی نیروی‌های بخش فنی و عملیات و اتفاقات، در صورت بروز هرگونه مشکل قطعی برق نسبت به رفع سریع آن اقدام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعلام اینکه به صورت روتین تمام فعالیت شبکه توزیع نیروی برق استان رصد و خطوط ناپایدار شناسایی می‌گردد، گفت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مرتفع شده و تلاش می‌شود با ارائه خدمات شایسته به مردم، علاوه بر کسب رضایت حداکثری آنان، کمترین میزان خاموشی را در این ایام داشته باشیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با تعامل و همکاری مطلوب بین دستگاهی، بتوان نوروزی به یادماندنی را برای مسافران نوروزی در استان رقم زد، تصریح کرد: در زمینه حوادث چهارشنبه آخر سال نیز واحد عملیات و اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق (۱۲۱) تجهیز شده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در محل حضور می‌یابند.

لهونیان در پایان ضمن درخواست از مردم برای تداوم همکاری و تعامل با شرکت توزیع نیروی برق در زمینه مدیریت مصرف و رعایت نکات ایمنی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود تا با استفاده از مجموعه توصیه‌های ایمنی و مدیریت مصرف در ایامی که در منازل خود حضور دارند و یا در مواقعی که تعطیلات نوروزی خود را در سفر بوده و در منزل نیستند با مدیریت بهینه مصرف برق، ضمن کمک به تأمین برق مطمئن برای همه نسبت به کاهش هزینه‌های برق خود اقدام کنند.

image_pdfimage_print