تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با دهه کرامت و در راستای ارتقای سطح دانش و آگاهی خانواده کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان نسبت به نحوه تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه و ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق، شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان اقدام به برگزاری برنامه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ در گرامیداشت دهه کرامت و در راستای جوانی جمعیت، از زوج های جوان صنعت آب و برق استان کردستان و خانواده های دارای نوزاد نو رسیده تقدیر شد.

در این برنامه که با استقبال چشمگیر خانواده کارکنان همراه بود،بازدیدکنندگان ضمن حضور در نیروگاه، از بخش های مختلف اعم از اتاق فرمان نیروگاه های بخار و سیکل ترکیبی و برج های خنک کننده بازدید به عمل آورده و از نزدیک با فرآیند پیچیده تولید برق آشنا شدند.
شایان ذکر است که شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان کردستان هرساله با برگزاری اینگونه برنامه ها، فرصتی ارزشمند را برای کارکنان این حوزه فراهم می آورد تا ضمن آشنایی با نحوه تولید برق، در خصوص اهمیت صرفه جویی در مصرف این حامل انرژی حیاتی نیز آگاهی یابند.

این اقدام ارزشمند شورای هماهنگی صنعت آب و برق استان، نشان دهنده تعهد و اهتمام این مجموعه به ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه مصرف بهینه برق و ترویج فرهنگ صرفه جویی در این زمینه می باشد.

امید است با تداوم چنین برنامه های آموزشی و فرهنگی، شاهد ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه در خصوص مصرف صحیح برق و حفظ این ثروت ملی باشیم.

image_pdfimage_print