تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ آذر ۱۳۹۸

مدیر توزیع برق شهرستان بانه از اتمام برق رسانی به روستای خجک با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 350 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ارسلان محمدی در توضیح این خبر گفت: برق رسانی به روستای خجک از توابع بخش نمشیر با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت به اتمام رسید.

محمدی در ادامه افزود: برای برق رسانی به روستای خجک که در منطقه ای صعب العبور در شهرستان بانه واقع شده ،۲۷۳۵ متر شبکه فشار متوسط هوایی، یکدستگاه ترانسفورماتور ۲۵ کاوا،۲۳۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۱۵ متر شبکه فشار ضعیف زمینی احداث شده است که با توجه به شرایط ویژه منطقه انجام کار و زمانبندی اجرای آن رضایت بخش بوده است.

مدیریت توزیع برق شهرستان بانه در ادامه اذعان داشت: محرومیت روستای خجک از نعمت برق باعث مهاجرت تعدادی ازاهالی این روستا، به شهر و روستاهای اطراف شده بود اما در خلال اجرای پروژه شاهد بازگشت چند خانوار به روستا بودیم.

محمدی در پایان اظهار داشت: برق رسانی به چند روستای کم جمعیت دیگر نیز در دستور کار این مدیریت قرار دارد و امید است اجرای این پروژه در رفع محرومیت از این منطقه موثر بوده و موجب رضایت اهالی روستای خجک باشد

image_pdfimage_print