تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۴ آبان ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: برنامه استراتژیک با چشم انداز1405 مهمترین تصمیم برای افزایش کیفیت خدمت رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان به شهروندان در راستای تامین برق پایداراست.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان اظهار کرد:برنامه باافق۱۴۰۵ شرکت توزیع برق استان کردستان، با چشم انداز به صفر رساندن تعداد حوادث ، به صفررساندن مراجعه حضوری، کاهش درصد تلفات وکاهش مدت زمان انرژی تامین نشده تبیین شده است.

وی در ادامه افزود: از جمله موضوع های استراتژیک این برنامه می توان به کاهش تلفات، کاهش قیمت تمام شده، حذف کامل مراجعات حضوری، کاهش حوادث انسانی منجر به فوت و کاهش انرژی توزیع نشده اشاره کرد.

ایشان درادامه با اشاره به برنامه های استراتژیک انجام شده دربرنامه افق ۱۴۰۵ اظهار داشت: برآورد ما درکاهش تلفات مستلزم حذف انشعابات غیرمجاز، اصلاح شبکه، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، حرکت به سمت حذف شبکه فشارضعیف و سایر اقدامات استراتژیک برنامه ریزی شده می باشد.

وی یکی از بخش های مهم دراجرای برنامه افق۱۴۰۵ را حذف مراجعات حضوری و ترغیب مشترکین ومتقاضیان خدمت دراستفاده ازبسترهای ایجاد شده درسایت شرکت وهمچنین  توسعه خدمات قابل ارائه دردفاترپیشخوان، ساخت نرم افزارهای کاربردی و قابل نصب بر روی تلفن های همراه جهت خدمت رسانی مطلوب ترهمراه با اطلاع رسانی برای مشترکین و متقاضیان خدمت دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کاهش انرژی توزیع نشده را نیز از جمله برنامه های تبیین شده شرکت توزیع برق کردستان با هدف افزایش قابلیت اطمینان و بهبود مدیریت شبکه، توسعه اکیپ های خط گرم، استفاده از منابع انرژی جایگزین در زمان تعمیرات و …دانست.

وی به توسعه زیرساخت های فنی و مدیریتی در برنامه افق۱۴۰۵ اشاره و اظهار داشت: توسعه زیرساخت های اطلاعاتی شبکه با بهره گیری ازبسترهای نرم افزاری، افزایش امکان مانورشبکه و  تامین منابع مالی ومدیریت نقدینگی با استفاده از وصول مطالبات، کنترل هزینه توسعه و بهره برداری شبکه ودربخش شبکه ی هوشمند، با بکارگیری و نصب کنتورهای هوشمند، استفاده ازمنابع تجدید پذیرشبکه و دربخش توسعه کارکنان و بهبود محیط کار، به مدیریت  ایمنی و بهداشت حرفه ای، جانشین پروری، مدیریت دانش و … اشاره کرد.

لهونیان اجرای برنامه استراژیک با افق ۱۴۰۵ را راهکار مناسبی برای تامین برق پایدار با ارائه خدمت رسانی مطلوب تر به صورت غیر حضوری با بهره گیری از دانش های نرم افزاری ، ایمن سازی شبکه و تاسیسات و ارتباط مستقیم با مردم با استفاده از وسایل ارتباط جمعی نوین دانست و گفت: با اجرای این برنامه خدمات رسانی به هم استانی های عزیز به ساده ترین شیوه و با باکیفیت ترین نوع خدمت ارائه خواهد شد.    

image_pdfimage_print