تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ مهر ۱۳۹۸

مدیر توزیع برق شهرستان سقز از تکمیل و‌ بهره‌برداری شبکه‌ی روشنایی معابر شهرک‌صنعتی قهرآباد سقز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، شبکه‌ی روشنایی معابر شهرک‌صنعتی قهرآباد سقز با طول پروژه‌ی ۳ کیلومتر و با تعداد ۸۶ پایه‌ی روشنایی و نصب دو تابلوی ۳۲ آمپر سه ‌فاز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

عطاءالله نوروزی مدیر توزیع برق شهرستان سقز ضمن بیان اهمیت وجود روشنایی معابر در شهرک‌ها و نواحی‌صنعتی عنوان کرد و گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم‌کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یک دغدغه است و تامین روشنایی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی امنیت فردی و اجتماعی در معابر شهرک‌ها و نواحی صنعتی، محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه تعداد ۸۶ پایه‌ی روشنایی بکار رفته است افزود: دو دستگاه تابلوی پست روشنایی ۳۲ آمپری نیز جهت روشنایی بلوار در نظر گرفته شده است.

وی  در پایان خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به این‌که وجود روشنایی معابر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخورار است، به همین منظور با اجرا و بهره‌برداری این پروژه، روشنایی معابر و خیابان‌های داخلی شهرک‌صنعتی قهرآباد سقز تامین شده است.

لازم به ذکر است برای اجرای این پروژه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان و با همکاری مدیریت توزیع برق شهرستان سقز هزینه شده است.

image_pdfimage_print