تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

بیش از80خدمت غیرحضوری از امروز در اختیار مشترکین کردستانی قرار گرفت

بیش از۸۰خدمت غیرحضوری از امروز در اختیار مشترکین کردستانی قرار گرفت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: در طرح خدمات غیر حضوری که از روز شنبه۱۷ آبان ماه در استان فعال گردید بالغ بر۸۰ خدمت به صورت غیرحضوری به مرم شریف استان کردستان ارائه گردید.

هیوا لهونیان در رابطه با ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان کردستانی اظهار کرد:  اکنون بالغ بر۸۰ خدمت به صورت غیر حضوری در شرکت توزیع نیروی برق کردستان به مردم شریف استان ارائه می گردد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین برق و متقاضیان خدمت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، این شرکت توانست پس از هفت ماه کار کارشناسی و فراهم نمودن زیرساخت ها و بهره گیری از  نرم افزارها، قادر به ارائه خدمات به صورت غیر حضوری از امروز ۱۷ آبان ماه به هم‌استانی های عزیز شده است.

لهونیان خاطرنشان کرد: بخش عمده خدماتی که ارائه می شود در حوزه فروش و خدمات مشترکین از جمله  درخواست جدید انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب، تسویه حساب و  تسویه بدهی برق مصرفی، مشاهده سوابق مصرفی و صورتحساب، درخواست تغییر مکان داخلی  لوازم اندازه گیری، تغییر نام و تغییر تعرفه و … خواهد بود.

وی به ارائه خدمات در حوزه بهره برداری نیز اشاره و بیان کرد: خدماتی مانند ثبت خسارت وارده به شبکه برق، ثبت سرقت برق، ثبت خسارت وارده به مردم از طریق شبکه توزیع برق، مشاهده برنامه خاموشی های از پیش تعیین شده، درخواست رفع مشکل ولتاژ شبکه برق و … از جمله خدماتی است که مردم می‌توانند به صورت غیر حضوری و بدون مراجعه به مدیریت های تابعه  و از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با وارد کردن شناسه سیزده رقمی قبض برق خود در قسمت  “میز خدمات الکترونیک” به ساده ترین شیوه ممکن، آنها را دریافت نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: هدف از اجرای این طرح به حداقل رساندن مراجعات مردمی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و کمک به کاهش هزینه ها با استفاده از بسترهای نرم افزاری  و همچنین به منظور کمک به کاهش میزان ابتلای مردم شریف استان به بیماری کرونا دانست.

لهونیان  در ادامه از مردم شریف استان کردستان درخواست کرد تا با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس اینترنتی WWW.KURDELCTRIC.IR و یا نصب اپلیکیشن “برق من” قابل دانلود در کافه بازاراز طریق وبسایت WWW.BARGH-OMID.IR به صورت “غیرحضوری” خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به فراهم شدن امکان  ارائه خدمات از  طریق اپلیکیشن “برق من “افزود: با استفاده از این برنامه و دانلود و نصب آن بر روی تلفن های همراه منبعد خدمات این شرکت به ساده‌ترین شکل ممکن در دسترس خواهد بود و به نوعی خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان، در جیب مشترکین، همراه آنها خواهد بود.

وی افزود: ارسال پیامک در هر مرحله از طریق سامانه برای متقاضیان خدمت با هدف اطلاع رسانی از فرایند خدمت رسانی به متقاضی خدمت، انجام می پذیرد.

لهونیان  در ادامه تصریح کرد: بسترها و فرآیندهای لازم در سطح شرکت برای خدمت رسانی از طریق دو درگاه فوق فراهم شده و اکنون مشترکین و متقاضیان خدمت می توانند به راحتی هر یک از۸۴خدمت مورد هدف برای فاز اول ارائه خدمات غیرحضوری را دریافت نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود از مردم استان درخواست کرد تا با استفاده از این بسترهای مجازی فراهم شده به قطع زنجیره کرونا و مصون ماندن از ابتلا به این بیماری منحوس کمک کنند و  خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک تعداد خدمات قابل ارائه به صورت “غیرحضوری” به مراتب بیشر از تعداد فعلی خواهد بود.

لازم به ذکر است از جمله اقدامات موفق حاصل شده در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راستای کمک به حفظ محیط زیست می توان به حذف قبض‌های کاغذی و تبدیل آنها به صورتحساب پیامکی در مهرماه سال گذشته نام برد.

image_pdfimage_print