تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ تیر ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان طی پیام تقدیری از حضور پرشور کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راهپیمایی22 بهمن تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بی تردید انقلاب اسلامی ایران، بعنوان بزرگترین انقلاب پایان قرن بیستم میلادی و با عنایت به خصلت های بنیادین آن، تأثیرات گسترده ای را در ابعاد داخلی و بین‌المللی بر جای گذاشته و در ادامه حرکت رو به جلوی خود، توسعه چند وجهی را اعم از زیرساختی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و… به همراه داشت.

انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته با تکیه بر نیروی مردمی توانست مقتدرانه در تمام دنیا ریشه دوانده و به عنوان الگویی موفق و راهبردی معرفی گردد. حال می‌طلبد که بار دیگر، آزادی خواهی و حقانیت انقلاب به اثبات رسیده و حفظ دستاوردهای آن با حضوری پرشور در روز تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) به جهانیان تذکر داده شود، جامعه خدمتگزار شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نیز بار دیگر با حضور آگاهانه و پرشور خود همگام و همراه با دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای سرافراز راه حق و آزادی، بر حمایت همه جانبه خود از ارزش‌های اسلام و انقلاب تأکید کردند.

بر این اساس زحمات تمامی نهادهای مسئول در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم ارزشمند را ارج نهاده و حضور ارزش آفرین کارکنان و اعضای خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی استان کردستان در این روز شکوه آفرین را قدردان هستیم.

هیوا لهونیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان

image_pdfimage_print