تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

استاندار کردستان از تلاش و زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در زمینه پدافند غیرعامل، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، «بهمن مرادنیا» استاندار کردستان، با اهدای لوحی از تلاش‌ها و زحمات مهندس «هیوا لهونیان» رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تقدیر و تشکر کرد. در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای مهندس هیوا لهونیان

رئیس محترم کارگروه انرژی و آب شورای پدافند غیرعامل استان

از آنجائیکه پیشرفت و توسعه کشور مرهون تلاش بی‌دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می‌باشد که خدمتگزاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه‌ای مهم برای خود می‌دانند، امروز پدافند غیرعامل بعنوان صلح‌آمیزترین شیوه دفاعی کشور بشمار می‌رود و هفته پدافند غیرعامل نیز یادآور تلاش مجدانه‌ای است که نتیجه آن در ارتقاء معنویت و مقاومت و پایداری کشور متبلور می‌گردد؛ لذا اینجانب بر خود لازم می‌دانم به مصداق  حدیث شریفه «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» از زحمات و تلاش‌های جنابعالی و مجموعه تحت امر در زمینه توسعه این امر مهم در هفته پدافند غیرعامل قدردانی نمایم و این لوح تقدیر به پاس همکاری صمیمانه در این راستا اهداء می‌گردد. موفقیت شما و همه همکاران محترم را در راه خدمت به مردم شریف استان در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند سبحان خواستارم.

بهمن مرادنیا

استاندار کردستان و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان

image_pdfimage_print