جمع آوری و بازیافت تجهیزات اضافی شبکه در توزیع برق استان کردستان

معاونت برنامه ريزي و مهندسي شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خبر داد:

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۲۲ تیر ۱۳۹۸

معاونت مهندسی و برنامه ریزی با اعلام این خبر تصریح کرد: در نتیجه اجرای طرح مسیرگشایی و تعریض معابر در نقاط مختلف شهر و روستا، جمع آوری و برکناری 387 اصله تیر برق و تجهیزات شبکه که بصورت بلا تکلیف رها شده بود در دستورکار قرار گرفت، این پروژه بنابه درخواست برق شهرستانهای تابعه اجرایی و در راستای زیباسازی و مبلمان شهری در قالب 2 فاز تعریف شد.

علیمحمدی در ادامه  با بیان اینکه به دلیل محدودیتهای ترافیکی و در راستای کاهش نارضایتی مردم بیشترین حجم عملیات برکناری تجهیزات شبکه در شب انجام گرفت افزود: درفاز اول این پروژه پیشرفت فیزیکی  ۶۰درصد بوده است که حاصل تلاش کارکنان شرکت به صورت ۲۴ ساعته می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جمع آوری ۳۸۷ اصله تیر، ۳ دستگاه سکسیونر۲، و یکدستگاه سکشن لایزر و تجهیزات جانبی شبکه برق در مریوان، سقز، سروآباد، بیجار و سنندج جنوبی از جمله اقدامات صورت گرفته جهت اجرای این پروژه بوده است که ازمحل منابع داخلی با اعتبار۲۰۲میلیون تومان تامین شد.

معاون برنامه ریزی ومهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه اذعان داشت: حذف تیر برق و تجهیزات اضافی شبکه علاوه بر کاهش خطرات، مناطق شهری و روستایی را در مسیر توسعه قرار خواهد داد و همچنین در نوسازی بافت فرسوده و تعریض معابر، تسریع خواهد شد.

علیمحمدی در پایان از جمع آوری شبکه سیمی و جایگزینی آن با کابل خود نگهدار خبر داد و تاکید کرد: اجرای استراتژی توسعه پست های برق با ظرفیت پایین در راستای پراکندگی تجهیزات برق رسانی از دیگرطرح های در دست اقدام می باشد.

image_pdfimage_print