خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راستای مشارکت آحاد مردم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

مدیرروابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان طی اعلامیه ای از ارائه بخشی از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به صورت غیرحضوری در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان،کوهسار رسولی تبار مدیر دفتر روابط عمومی از برخی خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق کردستان خبر داد و به صورت اعلامیه ای تشریح کرد:

«در راستای مشارکت آحاد مردم جامعه درپیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی و همچنین با هدف کنترل و مهار این معضل در راستای کاهش تردد شهروندان و عدم مواجه حضوری افراد، بدینوسیله به اطلاع عموم مردم فهیم استان کردستان می‌رساند:

بزودی  بخش عمده ای از خدمات مورد نیاز شهروندان در زمینه‌ی تأمین برق و سایر فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از قبیل «صدور،اصلاح و پرداخت قبوض برق»، «درخواست خرید انشعاب جدید»، «تغییرنام مشترک»، «تست و بازرسی کنتور» و «تغییرمکان لوازم اندازه‌گیری»، «افزایش و کاهش آمپراژ» و … به بصورت غیرحضوری و از طریق وبسایت این شرکت برای هموطنان استانی در هر نقطه از کشور فراهم گردیده، بطوری که برای انجام  بخشی از خدمات مربوط به فروش انشعاب جدید و یا خدمات پس از فروش ، دیگر نیازی به مراجعه و حضور فیزیکی مشترک در محل این شرکت ندارد.

 وی در ادامه اذعان داشت:شهروندان عزیز می‌توانند در صورت دسترسی به اینترنت به راحتی از طریق تلفن همراه، تبلت یا سیستم رایانه شخصی به پورتال اختصاصی این شرکت به آدرس kurdelectrice.ir مراجعه نموده و خدمات مورد نیازخود را درکوتاه‌ترین زمان ثبت و پیگیری نمایند.

رسولی تباردر پایان ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان استانی گفت: شهروندان عزیز می‌توانند مواردی هم‌چون «قطعی برق»، «رفع خاموشی چراغ روشنایی معابر» و «سایرحوادث مرتبط با برق» را ازطریق شماره تلفن گویای ۱۲۱ اطلاع داده و از مراجعه حضوری به این شرکت و واحدهای تابعه در شهرستان‌ها خودداری فرمایند.

image_pdfimage_print