تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان سقز از دستگیری سارقان سیم برق در این شهرستان و اعتراف آن ها به 40 فقره سرقت سیم های مسی برق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پی وقوع چند فقره سرقت سیم های مسی برق در مناطق مختلف شهرستان سقز و بروز مشکلاتی برای شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

عطااله نوروزی، مدیر توزیع برق شهرستان سقز در تشریح این خبر گفت: با بررسی های میدانی محل وقوع سرقت و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه دار شدند که طی هماهنگی قضایی، آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

نوروزی در ادامه تصریح کرد: متهمان با قرارگرفتن در برابر مدارک و مستندات پلیس به ۴۰ فقره سرقت سیم مسی به وزن ۴۸۷ کیلوگرم و به ارزش ۵۸۰ میلیون ریال اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز در پایان ضمن تشکر و قدردانی از ماموران پلیس آگاهی شهرستان سقز در دستگیری سارقان سیم برق عنوان کرد: برخورد با سارقان با قاطعیت و تلاش شبانه روزی ادامه دارد و همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس انتظامی و یا مراتب را از طریق تلفن ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق، جهت پیگیری اطلاع دهند.

 

 

 

image_pdfimage_print