تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱ آذر ۱۳۹۹

در دومین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان موفق به کسب مقام دوم در میان 132 دستگاه شرکت کننده در این جشنواره گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان مدیر عامل این شرکت در تشریح این خبر گفت: در این جشنواره آثار مربوط به فعالیت‌های ۱۳۲ شرکت از صنعت های آب و برق در ۱۳ محور، مورد ارزیابی داوران داخلی و خارجی وزارت نیرو قرار گرفت و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان موفق به کسب مقام دوم در رشته ” جشنواره و نمایشگاه کشوری ”  گردید.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اذعان داشت: به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا برگزاری دومین جشنواره به تعویق افتاد و در ۲۸ آبان ماه مراسم اختتامیه با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور برگزار گردید، برابر گزارشات دریافتی آثار ارسالی برای این جشنواره نسبت به سال اول برگزاری، ۳۰ درصد افزایش داشته و کیفیت آثار انتخابی و برگزیده به مراتب بهتر از سنوات قبل گزارش گردیده است.

وی در ادامه افزود: روابط عمومی ویترین یک شرکت می باشد و در ایجاد فضای گفتمان دو سویه بین سازمان و مردم بسیار می تواند تأثر گذار و سازنده باشد، خوشبختانه روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان با تلاش شبانه روزی همکاران توانسته نقش بسزایی در ایجاد فضای مناسب بین شرکت و مردم، سرعت در شیوه کار، بهره بردن از روش های نوین و ایجاد تقویت خلاقیت ها و نوآوری ها را در سازمان و شرکت ایفا کند.

وی در ادامه به شرایط بحرانی با وجود بیماری کرونا در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: تأثیر گذاری افراد متخصص و با انگیزه در روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های خدمت رسان در زمان بحران ها بیش از بیش خود را نشان داده است.

لهونیان در ادامه سخنان خود تأکید کرد: در عصر تکنولوژی و دنیای چند رسانه ای، نقش روابط عمومی به خوبی درک گردیده و بخشی از موفقیت های هر سازمان به یقین در گرو داشتن روابط عمومی توانمند است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان سخنان خود کسب مقام دوم در میان روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور را به همکاران خود در مجموعه شرکت توزیع برق کردستان و همشهریان عزیز استان به جهت همکاری متقابل با برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی این شرکت تبریک گفت.

لازم به ذکر است مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو  و رییس ستاد برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های صنعت آب و برق کشور با ارسال لوح از کوهسار رسولی تبار، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به دلیل تلاش مجدانه و موثر در کسب مقام دوم در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور تقدیر و تشکر کرد.

image_pdfimage_print