سمینارآموزشی مدیریت مصرف ویژه ادارات در شهرستان بانه برگزار گردید

سمينارآموزشی مديريت مصرف ویژه ادارات جهت گذر از پیک تابستان امسال توسط مدیریت برق شهرستان بانه در محل سالن اجتماعات نظام مهندسی اين شهرستان برگزار گردید..

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۱ تیر ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ارسلان محمدی خطاب به مدیران و مسئولین ادارات عنوان کرد: امید است با همکاری و تعامل بیشتر و رعایت اصول اولیه مدیریت مصرف، در مجموعه تحت تصدی خود در ساعات ۱۱ الی ۱۵ که پیک روز است از بروز خاموشی و خسارت به شبکه جلوگیری نمایید .

محمدی در ادامه با اشاره به تعداد ۶۲۰ هزار مشترک در استان کردستان افزود: اگر هر مشترک در استان به اندازه ۱۰۰ وات از مصرف خود را کاهش دهند حدود ۶۲ مگاوات صرفه جویی کرده ایم که این عدد بیشتر از یک و نیم برابر مصرف شهرستان بانه می باشد.

ایشان در پایان با اشاره به مصوبات اخیر هیأت دولت و الزام به کاهش ۱۰% از مصرف برق ادارات ،عنوان کرد: در این زمینه با همکاری رابطین انرژی و مدیران محترم ادارات بازدیدهای مستمر انجام و نتیجه آن به فرمانداری اعلام خواهد شد .

اسماعیل محمدی، معاون سیاسی فرماندار شهرستان بانه در ادامه این نشست عنوان کرد: ما به عنوان مسئولین و خادمین مردم باید مدیریت مصرف و صرفه جویی را در اولویت کار قرار دهیم و همواره به اشاعه این فرهنگ انسانی و اسلامی بپردازیم.

ایشان در ادامه سخنان خود از تلاشهای بی وقفه مدیریت و کارکنان برق بانه در سرما و گرما تقدیر نمود و عنوان کرد خاموشی برای هیچ کس مطلوب نیست و در شرایط فعلی و برای جلوگیری از بحرانه ای ناشی از خاموشی های برق، رعایت اصول و الگوی مصرف بهترین و ساده ترین راه حل می باشد.

لازم به ذکر است معاون سیاسی فرماندار شهرستان بانه در پایان عنوان کرد: برابر دستور العمل های موجود، بازدیدهای دوره ای از ادارات صورت خواهد گرفت و از همکاران ساعی درضمینه مدیریت مصرف برق تقدیر خواهد شد.

image_pdfimage_print