تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

مدیر برق شهرستان کامیاران با اعلام احداث شبکه فشار متوسط دشت پایاب سد گاوشان، گفت: احداث اين شبكه در منطقه کشاورزی دشت توبره‌ریز و الک، رشد قابل توجهی را در بخش کشاورزی و استفاده از طرح‌های نوین آبیاری و اشتغال‌زایی منطقه به همراه دارد.

به گزارش روابط عمومی شبکه توزیع نیروی برق استان کردستان، «شهرام بهمنی» با اعلام اینکه عملیات اجرایی و افتتاح ۱۳ پروژه برق‌رسانی شهرستان کامیاران همزمان با دهه مبارک فجر صورت پذیرفت، گفت: این پروژه‌ها در نقاط مختلف شهرستان کامیاران و در بخش‌های مرکزی و موچش به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌های با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان اجرایی شد، افزود: کلیدی‌ترین این پروژه‌ها شامل برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق «وزمانه سفلی» و «صالح آباد» از توابع بخش موچش می‌باشد.

مدیربرق شهرستان کامیاران با ذکر اینکه در ادامه اصلاح شبکه روستاهای «گلیان»، «پالنگان»، «بیار» و «خانم‌آباد» نیز در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: احداث شبکه فشار متوسط دشت پایاب سد گاوشان منطقه کشاورزی دشت توبره ریز و الک از جمله پروژه‌های افتتاح شده در این ایام است که رشد قابل توجهی را در بخش کشاورزی با استفاده از طرح‌های نوین آبیاری و اشتغال‌زایی در منطقه به همراه دارد.

image_pdfimage_print