تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

مدير توزيع برق شهرستان مريوان گفت: اين شركت علي رغم بارشهاي سيل آسا با موفقيت و بدون هيچ گونه خاموشي از بحران اخير عبور كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، مرتضی محبتی با اشاره به صدور اخطاریه های سازمان هواشناسی مبنی بر بارشهای سیل آسا و وزش باد و رعد و برق در ایام نوروز بیان کرد: اقدامات پیشگرانه ای که در جهت مقابله با شرایط اضطراری و بحران انجام شد دلیل عدم خاموشی و جلوگیری از بروز هرگونه خطایی بوده است.

محبتی در ادامه افزود:  از جمله این اقدامات پیشگرانه می توان به لیست کشیک های نوروزی، لغو مرخصی همکاران و آنکال بودن پیمانکاران، تشکیل جلسات مدیریت بحران و بازدید های میدانی، شناسایی نقاط مخاطره آمیز و مستعد رانش زمین و آبگرفتگی، همچنین اصلاح و جا به جایی تیر چوبی در مسیر رانش زمین در گاران اشاره کرد.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان در انتهای صحبت های خود اظهار داشت: در صورت عدم جا به جایی تیر چوبی در مجاورت پل گاران قطعا در اثر رانش زمین تیر مذکور شکسته و خاموشی گسترده در ۷۲ روستا اتفاق می افتاد، که اقدامات فوق دلیل بر عدم رخ دادن هر گونه خاموشی در این شهرستان بوده است.

image_pdfimage_print