تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۵ فروردین ۱۳۹۸

معاون مالی و پشتیبانی شركت توزيع نيروي برق استان كردستان خبر داد: در پایان دورۀ مالی و زماني سال 97 عملیات انبارگردانی، برای کنترل موجودی و تأیید صحت اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی مربوط به موجودی‌‌هاي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، «شاهین میروانی» معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، با اعلام اینکه عملیات انبارگردانی منتهی به پایان سال ۹۷ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان آغاز شده است، گفت: این بازرسی در ۱۱ انبار شرکت مشتمل بر انبار مرکزی و ۱۰ انبار شهرستان لحاظ می‌گردد.

وی افزود: انبارگردانی با حضور ۷۸ نفر از نمایندگان فنی، مالی، شمارشگران، مسولین انبار، کاردکس و سایر عوامل ذیصلاح تحت نظارت حسابرسان منتخب مجمع عمومی شرکت به مدت ۴ روز متوالی از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه‌جاری در دست اجراست.

میروانی با بیان اینکه عملیات انبارگردانی در راستای رعایت قوانین و مقررات مالی و محاسباتی، تقویت کنترل‌های داخلی و مراقبت از سرمایه‌های شرکت، نظارت برصحت فرآیند انبارش، نگهداری و تأمین اجناس مورد نیاز پروژه‌ها و شناسائی و در نهایت تفکیک اقلام موجودی نو، مستعمل، اسقاطی و راکد مازاد بر نیاز شرکت انجام می‌گیرد.

image_pdfimage_print