تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از عملیات موفق برق رسانی به 27 سایت ایرانسل در مناطق صعب العبور روستاهای 7 شهرستان استان در کمتر از یکماه در شرایط جوی فعلی در راستای تامین زیرساخت های ارتباطاتی استان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبید علیمحمدی در تصریح این خبر گفت: در راستای تامین برق سایت های ایرانسل سطح استان به جهت افزایش آنتن دهی تلفن های همراه،  افزایش رضایتمندی هموطنان و همچنین فراهم نمودن بسترهای مخابراتی لازم جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفند ماه ۹۸ ، شرکت توزیع برق استان راسا اقدام به انجام عملیات برق رسانی به تعداد ۲۷ سایت ایرانسل در سطح روستاهای ۷ شهرستان نمود.

وی در ادامه اذعان داشت: کلیه این سایتها در مناطق مرتفع و بعضا صعب العبور استان ساخته شده که با توجه به بارندگی های اخیر و سرمای هوا عملیات برق رسانی را با مشکلات چندین برابر مواجه نموده بود.

علی محمدی در ادامه با اشاره به سختی و مشکلات کاری این پروژه افزود: از زمان شروع عملیات اجرایی در ۱۰ روز کاری به دلیل بارندگی های فراوان، یخ زدگی و سرمای شدید امکان اجرای عملیات میسر نبوده و اجرای عملیات برق رسانی در مابقی روزها نیز با سختی و مشکلات فراوانی روبرو بوده است.

وی در ادامه با اشاره به عملیات برق رسانی به سایت ها  بیان داشت: این پروژه شامل احداث ۴۷۸۰متر شبکه فشار متوسط هوایی، احداث ۱۷ دستگاه پست هوایی ۲۵ کاوا سه فاز جدید، افزایش قدرت ۴ دستگاه پست هوایی موجود به ظرفیت بالاتر و احداث ۱۳۷۶۱متر کابلکشی فشار ضعیف زمینی می باشد که اجرای این عملیات در مناطق مرتفع و صعب العبور (با توجه به ماهیت دکل های مخابراتی و در شرایط آب و هوایی بسیار نامناسب توسط همکاران بخش های اجرایی مدیریتهای توزیع شهرستانهای تابعه انجام شده است.

لازم به ذکر است این پروژه از تاریخ ۱۵ دی ماه شروع و کل پروژه به صورت کامل در چند روز آتی تحویل خواهد شد.

 

image_pdfimage_print