تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۴ آبان ۱۳۹۹

سرپرست توزیع برق شهرستان بیجار از اجرای عملیات نصب 99 دستگاه چراغ 70 وات به منظور رفع مشکل روشنایی معابر، نقاط تاریک و حادثه خیرسطح شهر بیجار با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هادی محمدمرادیان با اشاره به این که رفع مشکلات مربوط به روشنایی معابر، نقاط تاریک و حادثه خیزسطح شهر بیجار یکی ازعمده ترین مطالبات مردم از مدیر برق شهرستان بیجار می باشد ، اعلام کرد : در همین راستا و به منظور کاهش مشکلات روشنایی معابر سطح شهر بیجار و افزایش رضایتمندی همشهریان، تعداد ۹۹ دستگاه چراغ ۷۰  وات درمحلات هدف در سطح شهر بیجار نصب گردید .

محمدمرادیان افزود : به دلیل کثرت درخواست های همشهریان برای رفع مشکلات مربوط به روشنایی معابر وهمچنین افزایش ساخت و سازها دراطراف شهر، نسبت به اولویت بندی و شناسایی نقاط تاریک و حادثه خیز سطح شهر بیجار و رفع مشکل روشنایی معابر برخی از این مناطق اقدام گردید .

وی در پایان خاطر نشان کرد : این پروژه با نصب ۶۰ اصله پایه بتونی گرد ، ۹۹ دستگاه چراغ ۷۰ وات و احداث یک هزار و ۶۶۰ متر شبکه روشنایی معابر در محلات مسکن مهر ، کوی یارمجه و بادامستان ، با صرف بودجه ای بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال با پیشرفت۷۰ درصدی در حال انجام است و پیش بینی می شود تا اواسط آذرماه این پروژه به بهره برداری برسد   .

در همین راستا ازهمشهریان خود درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه نقص در سیستم روشنایی معابرمراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۱ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع  مشکل،  توسط اکیپ های تعمیرات و عملیات واتفاقات برق اقدام گردد .

image_pdfimage_print