تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطار کارکنان صنعت آب و برق کردستان و مراسم تقدیر از فعالان نماز این صنعت در مسجد بعثت سنندج روز چهارشنبه هشتم خردادماه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان،  در این مراسم معنوی جمعی از مدیران و پرسنل شرکت های توزیع نیروی برق، آب و فاضلاب شهری ، روستایی و آب منطقه ای حضور داشتند.

روزه داران حاضر در این ویژه برنامه ابتدا به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند تا مراسم حال و هوایی آسمانی به خود بگیرد.

در ادامه ماموستا خادمیان دبیر اقامه نماز شرکت آبفا استان در سخنانی به بیان فضیلت های ماه مبارک رمضان و ضرورت حضور پرشور در نماز جماعت پرداخت و گفت: تجلیل از فعالان نماز در ادارات هم ، یک رسالت مهم است که می تواند موجب افزایش شور و اشتیاق برای مشارکت در این فریضه الهی شود.

در ادامه این مراسم از تعدادی از فعالان نماز صنعت آب و برق استان تجلیل شد که از شرکت توزیع برق کردستان کردستان آقای کاوه دارآفرین با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

اجرای مدایح و مولودی خوانی، پذیرایی از روزه داران با افطار ساده و اقامه نماز جماعت که از توصیه های بزرگان دینی و نظام می باشد از دیگر بخشهای این ویژه برنامه بود.

image_pdfimage_print