تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۵ بهمن ۱۳۹۸

مدير توزيع برق شهرستان قروه از اتمام عمليات برقرساني به سايت ايرانسل روستاهاي باباشيدالله و نارنجک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و نهصد و بیست میلیون ریال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه در تشریح این خبر گفت: با توجه فوریت موضوع برقرسانی به سایت ایرانسل روستاهای نارنجک و باباشیدالله بمنظور بالا بردن کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت منطقه ،شرکت ایرانسل تقاضای دو فقره انشعاب با قدرت درخواستی ۳۲ آمپرسه فاز نموده بود که پس از تهیه طرح و صدور دستورکارهای مربوطه عملیات اجرایی این دو پروژه در اولویت کاری برق شهرستان قرار  گرفت.

وی درادامه افزود: اتمام این پروژه با توجه به شرایط نامساعد جوی وهمچنین انجام عملیات حفاری بعضی از مسیرها بصورت دستی انجام و نهایتاً عملیات برقرسانی با همت و تلاش ستودنی پرسنل اجرایی برق شهرستان قروه باتمام و بهره برداری رسید.

میمنت آبادی درپایان نسبت به تجهیزات به کاررفته دراین پروژه افزود: برقدار نمودن این پروژه در مجموع بااحداث ۶۱۵ مترخط فشار ضعیف زمینی ،احداث یکدستگاه پست هوایی ۲۵ کاوا سه فاز و دو دستگاه تابلو ۳۲ آمپرسه فاز با اعتباری بالغ بریک میلیارد و نهصد و بیست میلیون ریال اقدام شده است.

image_pdfimage_print