تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

مدیر توزیع برق شهرستان قروه از احداث چهار هزار و 266 متر شبکه فشار ضعیف هوایی به منظور برقرسانی به مشترکان انشعابات جدید در این شهرستان خبر داد.

فرهاد میمنت آبادی در تصریح این خبر گفت:  از ابتدای شهریور ماه سال ۹۷ تا کنون از  ۹۹۰ فقره انشعاب فروخته شده در شهرستان قروه تعداد ۷۰ متقاضی انشعاب برق جدید به دلیل فاصله زیاد از شبکه موچود  پیشنهاد احداث شبکه مطرح شده که پس از طی مراحل اداری و مالی اجرا و به بهره برداری رسید.

میمنت آبادی افزود: اعتباری بالغ بر ۲۶۷۴ میلیون ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است و هزینه فوق از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع تأمین و نسبت به نصب ۲۴۵ اصله پایه بتونی و احداث چهار هزار و ۲۶۶ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار اقدام شده و برق این دسته از مشترکان تأمین گردیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در پایان اذعان داشت: با توجه به ساخت و سازهای جدید و توسعه بافت شهری و روستایی تعداد زیادی از تقاضاهای واگذاری انشعاب نیاز به احداث و توسعه شبکه برق را دارند که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبار و تسریع در طی مراحل اداری عقد قرارداد با پیمانکار بتوانیم در حداقل زمان ممکن و با توجه به اهداف کیفی تعیین شده کار نیرورسانی به متقاضیان احداث شبکه را  انجام دهیم.

image_pdfimage_print