تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ دی ۱۳۹۹

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از نوسازي مستمر ماشین آلات سنگين و نیمه سنگین عملیاتی در راستاي توسعه و تسریع در خدمت رسانی به مشترکین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان شاهین میروانی با اشاره به دامنه فعالیت های شرکت اذعان داشت: دامنه فعالیت های شرکت توزیع برق استان کردستان بسیار گسترده بوده و با توجه به صعب العبور بودن و وضعیت توپولوژی استان، وسایل نقلیه مناسب برای پیشبرد کار و اهداف شرکت بسیار مهم می باشد این در حالیست که ظرفیت برونسپاری ماشین آلات عملیاتی در استان ضعیف بوده و شرکت ناچار است بصورت خود مالکیتی در اینخصوص اقدام نماید و این امر مستلزم تأمین منابع و اعتبارات ویژه می باشد.

وی در ادامه سخنان خود از اختصاص یک دستگاه کامیون بنز ۱۹۲۴ مجهز به جرثقیل ۱۰ تن پالفینگر با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال که از اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق کردستان خریداری و تجهیز شده است به مدیریت توزیع برق شهرستان قروه خبر داد.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان از حمایت ها و پیگیری های جناب آقای اوسطی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های قروه و دهگلان، قدر دانی کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده روند تجهیز ناوگان خودرویی شرکت، تسریع و تکمیل گردد.

image_pdfimage_print