تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸

معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پیرو ابلاغ مأموریت ویژه از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر به مدیریت محترم عامل شرکت با عنوان” تهیه نرم افزار مدیریت و کنترل پروژه” از اجرا و راه اندازی سیستم جامع کنترل و مدیریت پروژه های توزیع برق تحت وب و اندروید با هدف طراحی و ثبت اطلاعات مربوط به پروژه های توزیع بر روی نقشه های آفلاین گوگل بصورت هوشمند، مدیریت منابع، زمان و هزینه تمام پروژه های در حال اجرا و نظارت دقیق و آنلاین تمامی پروژه ها بصورت اندروید و حضور در محل واقعی پروژه ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبید علیمحمدی با اعلام این خبر گفت: این سامانه در جهت تحقق اهداف الکترونیک با امکان دسترسی سریع، لحظه ای و دقیق به کلیه پروژه ها توسط مدیران و کاربران از لحظه ایجاد یک درخواست متقاضی/نیاز شبکه تا اتمام و تکمیل پروژه در این نرم افزار طراحی گردیده است.

علیمحمدی یکی از اهداف مهم اجرای این نرم افزار را شفاف سازی اطلاعات عنوان کرد و گفت: تهیه برآورد دقیق ریالی پروژه ها، امکان مدیریت منابع، زمان و هزینه پروژه های ثبت شده در سامانه به تفکیک نوع و محل اجرا توسط مدیران ستادی و شهرستانهای تابعه از قابلیتهای راه اندازی این سیستم میباشد.

وی افزود: از ابتدای سال ۸۹ ثبت، نظارت بر اجرا، خاتمه کلیه پروژه های توزیع و گزارش گیری های مختلف از پروژه ها بصورت الکترونیک انجام میگرفته است. با راه اندازی GPM3 در بخش طراحی با امکان لینک با نرم افزار GIS ، این نرم افزار جایگزین اتوکد خواهد شد. برآورد کلیه پروژه ها بصورت هوشمند و با کمترین دخالت کاربر صورت خواهد گرفت. بخشهای تهیه و آنالیز فهرست بهاء و بودجه ریزی در این نرم افزار با ایجاد شاخصهای تأثیرگذار بصورت هوشمند صورت خواهد گرفت. مدیریت زمان، هزینه و منابع پروژه ها یکی از مهمترین بخشهای نرم افزار خواهد بود. نظارت پروژه ها بصورت اندروید و در محل با تعریف حداکثر فاصله کاربر از محل واقعی امکان پذیر میباشد. سیستم گزارش ساز نرم افزار قابلیت و امکان دسترسی به انواع گزارشهای مدنظر کاربران را فراهم میسازد. این نرم افزار با نرم افزارهای مشترکین و تزرو ارتباط خواهد داشت.

علیمحمدی در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر نحوه بهره برداری از سامانه مذکور در سطح شرکت، در حال راه اندازی و آموزش به کاربران میباشد. با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان شهریور بخشهای برنامه نویسی، راه اندازی و آموزش آن خاتمه خواهد یافت و به مدت شش ماه تا پایان سال جاری بصورت موازی با سیتم جاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و ایرادات و مشکلات شناسایی شده و رفع خواهد شد و بصورت واقعی از ابتدای سال ۹۹ در دسترس کلیه کاربران قرار خواهد گرفت و جایگزین سیستم جاری در بخشهای پروژه های پیشنهادی، کنترل پروژه و نظارت خواهد شد.

معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان تأکید کرد: این نرم افزار با هدف توسعه توان برنامه ریزی و ارائه خدمات به دست اندرکاران پروژه ها و کارفرمایان مستقر، توسعه داده خواهد شد

image_pdfimage_print