تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

نشست شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان باحضورمدیرعامل، معاونین، مدیران واحدهای ستادی ومدیران وپرسنل برق شهرستان سنندج برگزارشد.

مهندس هیوا لهونیان دراین نشست که باحضورمعاونین، مدیران ستادی و جمعی از پرسنل و مدیران برق شهرستان سنندج برگزارگردید گفت: اتخاذ تدابیر لازم با درک صحیح از شرایط مالی شرکت، از وظایف اصلی همکاران است‌. درهمه بخشها، مدیریت هزینه واستفاده حداکثری ازامکانات ومنابع موجود و ارتقای شاخص های عملکرد با در نظرگرفتن صرف و صلاح شرکت و مشترکان، از مهمترین اولویتهاست.

وی افزود: با توجه به نقش برق درکیفیت زندگی مردم و گسترش این کالای حیاتی و اساسی با ضریب نفوذ نزدیک به صددرصد در تمام نقاط شهر و روستاهای استان، ضرورت دارد شبکه های توزیع موجود، اصلاح و بهینه سازی شده و شبکه های جدید برای تامین برق متقاضیان احداث گردد و تحقق این مهم به تامین منابع مالی موردنیاز وابسته است و یکی از این منابع پرداخت به موقع بهای برق مصرفی ازسوی مشترکین است که نقش بسزایی درسرعت و کیفیت خدمات ماخواهد داشت.

لهونیان درادامه با اشاره به وظیفه سنگین مدیران، اذعان داشت: روند رو به افزایش مشترکین برق دراستان و خدمت رسانی و کسب رضایت آنان مسئولیت سنگینی است و این هنر مدیران است که با اعمال راهکار جدید و اتخاذ تصمیمات درست در زمینه استفاده بهینه ازمنابع، شرکت رادر رسیدن به اهداف، یاری نمایند.

لهونیان دربخش دیگری ازسخنان خود اظهار داشت: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت نیرو از ابتدای مهر ماه قبض کاغذی حذف وصورتحساب برق مصرفی از طریق پیامک برای مشترکان استان، ارسال خواهدشد.

 وی با بیان اینکه ارسال پیامک به منزله ارسال قبض است گفت:حذف بایگانی مشترکین و تبدیل آن به پرونده های الکترونیکی به موازات حذف قبوض کاغذی همگام با بهبود فرایندها و در راستای رونق زیست محیطی در شرکت درحال انجام است. درحوزه GISلهونیان گفت: بکارگیری سیستم های اطلاعات مکانی مشترکین،برنامه ریزی،طرح ونظارت وبهره برداری شبکه های برق بسیارارزشمنداست به گونه ای که مشترک در هر مکان و هر ساعتی بتواندکار خود را انجام دهد؛ تجدید ارزیابی با کیفیت و صحت بالا، از شاهکارهای GIS است.

در این نشست هریک از معاونین ومدیران ستادی شرکت و مدیران و پرسنل برق شهرستان سنندج بابیان گزارش عملکرد و همچنین بیان درخواستها، چالشها و مشکلات حوزه کاری خودپرداختند و مواردی را در این خصوص بیان نمودند .

image_pdfimage_print