تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۵ اسفند ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ضمن تقدیر از زحمات تمام کارکنان شرکت در پیامی ۵ اسفندماه روز مهندس را به همکاران شاغل خود در شرکت توزیع نیروی برق کردستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: امروزه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تلاش شبانه روزی کارکنان دلسوز و توانمند خود توانسته با تقویت روند خدمت رسانی به مشترکان در بخش های مختلف، به موفقیت های چشم گیری در حوزه های توسعه شبکه، اصلاح و بهسازی شبکه، ارائه خدمات به هموطنان در کمترین زمان ممکن، هوشمند سازی تجهیزات شبکه و… با بهره گیری ازتجهیزات و دانش های نوین دست پیدا کند.

وی عبور موفق و سربلند از بحران مربوط به بارش های سنگین برف در واپسین روزهای دی ماه سال جاری که تقدیر استاندار محبوب و چند تن از مقامات شرکت توانیر را به همراه داشت از جمله دستاوردهای موفق شرکت توزیع نیروی برق کردستان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰عنوان کرد و افزود: این دستاوردها جز با تلاش و همت نیروهای عملیاتی – اجرایی و پشتیبانی  میسر نبود که امیدواریم در آینده در سایه همدلی، تلاش و همت والا و بهره گیری از دانش های نوین در حوزه های مهندسی گام های مهم و اساسی در راستای ارتقاء هرچه بیشتر نحوه خدمت رسانی به شهروندان برداشته شود.

لهونیان در ادامه افزود: اینجانب بر خود لازم دانسته تا ضمن تقدیر و تشکر از همت کارکنان و نیروهای تلاشگر این شرکت و خانواده های آنان که همیشه پشتیبان و یاری گر بودند، ۵ اسفند ماه ، روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به شما همکاران گرامی تبریک عرض نمایم.

وی در پایان: ازدرگاه ایزد منان دوام عزت وسلامت و تداوم کسب موفقیت های افزون تر برای شرکت و کشور پر افتخار ایران اسلامی را خواستار شدند.

image_pdfimage_print