تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: طی یک ماه اخیر شبکه برق ۱۲ روستای شهرستان دیواندره با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال اصلاح و بهسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عطاالله میرزایی مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون طرح بهارستان به طور کامل در ۱۲ روستای این شهرستان اجرا شده و به اتمام رسیده است.

وی حجم فیزیکی این پروژه ها را در مجموع ۳۱ کیلومتر عنوان کرد و افزود: برای اتمام طرح بهارستان در این تعداد روستا بیش از ۳۹ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره گفت:هدف از اجرای این پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار، رفع ضعف ولتاژ، کاهش میزان استفاده از برق غیرمجاز، کاهش تلفات انرژی، پیشگیری از سرقت تجهیزات، اصلاح آرایش شبکه، کاهش نوسانات و قطعی برق و رفع موارد نقض حریم بوده است.

میرزایی با اشاره به اینکه شبکه فشار ضعیف شهری شهرستان دیواندره در خرداد ماه سال گذشته به طور کامل به کابل خودنگهدارتبدیل شد، افزود: از مجموع ۳۴۶ کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی سطح روستاهای این شهرستان تاکنون در این بخش نیز بیش از ۱۵۲ کیلومتر آن اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است و۱۹۴ کیلومترباقی مانده نیز تاپایان آبان ماه امسال به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد .

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان دیواندره با بیش از ۸۵ هزارنفر جمعیت ۳۳ هزارو ۴۱۷ هزار مشترک برق دارد، افزود: ۱۸۷ روستای بالای ۵ خانوار در شهرستان دیواندره به شبکه سراسری برق متصل هستند.

image_pdfimage_print