تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ دی ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: قریب به ۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی جهت بازآرایی شبکه ناشی از احداث پست جدید مریوان ۲ در این شهرستان احداث شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از احداث ۹۰۰ مترشبکه فشار متوسط هوایی درشهرستان مریوان خبر داد و افزود: این پروژه شامل شبکه برق ۳ منطقه مسکن مهرشهرداری، نوبهار و میدان سرباز شهرستان مریوان می شود که عملیات اجرایی آن به پایان رسید.

وی مهمترین اهداف اجرای این پروژه را افزایش پایداری خطوط برق و ارتقاء ظرفیت بارشبکه عنوان کرد و اظهار داشت: کاهش تلفات انرژی ،کوتاه شدن مسیرشبکه ، تامین برق در شرایط بحرانی و همچنین افزایش رضایتمندی مشترکان این پروژه از دیگر اهداف موردنظر در اجرای طرح بود.

مرادی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه ۵ اصله پایه ۱۲متری فرسوده نیز از چرخه مصرف خارج شدند افزود: در مجموع اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شد.

مدیربرق شهرستان مریوان با تاکید بر اینکه ۱۰هزارمشترک مریوانی به صورت مستقیم ازمزایای اجرای این پروژه ببهره مند می شوند، اذعان کرد:خط جدید تغذیه کننده موجب تعدیل بارخطوط مجاور نیز خواهد شد.

مرادی ادامه داد:نصب یک دستگاه سکسیونرهوایی ساده وبرقراری دوتیغه جداکننده ،ازجمله اقداماتی است که به صورت همزمان با اجرای این پروژه در شهرستان مریوان صورت گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان درپایان اظهارداشت :کاراصلاح و بهسازی شبکه و همچنین تعویض هادی وتجهیزات، با اخذ خاموشی بابرنامه وبدون کمترین انحراف اززمان خاموشی انجام شد.

image_pdfimage_print