تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

در مراسمی با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان اختتامیه جشنواره فرهنگ، هنر و انرژی ( برق ) در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان کردستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، این شرکت در بهمن ماه سال ۹۹ و در شرایط اپیدمی کرونا با همکاری آموزش و پرورش استان کردستان اقدام به برگزاری جشنواره الکترونیکی ” فرهنگ و هنر و انرژی برق ” نمود.

این جشنواره در چهار محور نقاشی ( ویژه مقطع ابتدایی )، عکاسی، تصویر سازی و انیمیشن ( ویژه متوسطه اول و دوم ) برگزار شد.

تعداد بیش از ۱۱۰۰ دانش آموز از سراسر استان کردستان با ارسال آثار خود با موضوعات مدیریت مصرف برق در منازل و اماکن، راهکارهای مدیریت مصرف برق و ایمنی برق و خدمات الکترونیکی سبز (قبض سبز ) به رقابت پرداختند.

آثار ارسالی بعد از جمع آوری در دبیرخانه جشنواره و بعد از بررسی در هیئت داوران، افراد برگزیده در هر بخش انتخاب و با اهدای جوایز نفیس، در مراسم اختتامیه این جشنواره که در خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش نقاشی خانم تروسکه بهمنی رتبه اول را به خود اختصاص داد، آقای آریو رحمتی رتبه دوم و خانم اسرا حقیقت پناه نیز رتبه سوم را از آن خود کرد، همچنین خانم یسنا نیک خو و صهیب زارعی نیز مشترکا رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.

در بخش عکاسی آقای آریا رستم پور رتبه سوم را به خود اختصاص داد، لازم به ذکر است داوران در این بخش اثری را شایسته رتبه های اول و دوم معرفی نکردند.

در بخش انیمیشن آقای مانی ارغوانی رتبه اول، خانم مبینا اسدی رتبه دوم و آقای آرتین سلیمی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش تصویرسازی خانم مبینا امیری رتبه اول، خانم ژینا احمدیانی رتبه دوم و خانم کمند رشیدی رتبه سوم را به خود اختصاص دادند، همچنین فاطمه منبری و ژینا حاتمی مشترکا رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.

در پایان این جشنواره تفاهم نامه ای بین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و اداره کل آموزش و پرورش کل استان کردستان با هدف همکاری بیشتر در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و نهادینه کردن این فرهنگ در میان آینده سازان کشورمان، مبادله گردید.

برگزاری این جشنواره گامی به سوی فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و نهادینه کردن این فرهنگ در میان نوجوانان این مرز و بوم  به منظور ساختن آینده ای زیباتر و بهتر بوده است.

image_pdfimage_print