تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از اجرای طرح احداث و اصلاح ۱۳۰۰ متر شبکه روشنایی معابر در بلوار انتظام این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، وریا شیروانی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: به منظوراصلاح وبهینه سازی روشنایی، ارتقاء سطح کیفی معابرشهری و همچنین سهولت در تردد، طرح اصلاح و احداث شبکه روشنایی معابر در بلوار انتظام شهرستان کامیاران در دستور کار قرار گرفت.

شیروانی افزود: در همین راستا ۱۳۰۰ متر شبکه روشنایی معابر با احداث فوندانسیون و نصب پایه های روشنایی معابردر بلوار انتظام شهرستان کامیاران احداث و اصلاح شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح بالغ بر۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است، افزود: همزمان با اجرای این پروژه ۴۱ فوندانسیون پایه فلزی ۱۲ متری توسط واحد مهندسی و نظارت وبا همکاری واحد عمرانی شهرداری احداث شد.

شیروانی در پایان خاطر نشان کرد:با بهره برداری از این پروژه مشکل تاریکی موجود دربلوار انتظام مرتفع شده و ضمن تامین روشنایی مطلوب خیابان ها و معابر،سبب افزایش رضایت مندی شهروندان و همچنین زیبایی منظر شهری نیز می شود.

image_pdfimage_print