تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۷ فروردین ۱۴۰۱

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تاکید بر اینکه خلاقیت و نوآوری در تمام حوزهای کاری این شرکت  باید مدنظر قرارگیرد افزود: در اجرای امور و فعالیت ها،بسترهای الکترونیکی و IT باید جایگزین روشهای سنتی و معمولی گردد.

هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان امروز(هفتم فروردین) دردیدار نوروزی بامعاونین، مدیران حوزه ستادی و مدیران برق شهرستان ها و تعدادی از همکاران و رؤسای واحدهای شهرستان ها برگزار شد ضمن تبریک سال ۱۴۰۱ و آرزوی موفقیت و سربلندی برای کارکنان این شرکت، اظهار داشت: امید است سال جاری که با نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری گردیده است، سالی سراسر از موفقیت در حوزه کاری و ماموریت اداری و سازمانی برای نیروها و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان باشد و گام های استواری جهت تحقق اهداف این شرکت برداشته شود.

وی به مجموعه اقدامات و دستاوردهای کسب شده طی سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در یک سال اخیر علی رغم وجود مشکلات عدیده مالی و اقتصادی، سالی پربار و موفق را پشت سر نهاد که از جمله آنها می توان به اجرای موفق طرح بهارستان، پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار همچنین تامین و توسعه شبکه برق برای همه نقاط روستایی اشاره کرد که در سال جاری نیز تدوام خواهد داشت.

لهونیان با تاکید بر اینکه اقدامات و برنامه های نیمه تحقق یافته در سال گذشته باید در سال ۱۴۰۱ در اولویت قرار گرفته و به صورت جدی پیگیری شود، اظهار داشت: تمام فعالیت های این شرکت باید بر اساس برنامه های عملیاتی و بودجه های مصوب و تعیین شده انجام شود و تمام نیروها جهت تحقق این اهداف بسیج شوند وهرجا فعالیت ها و هزینه کردها مطابق با برنامه های عملیاتی (جز در موارد استثناء) نباشد به هیچ عنوان قابل توجیه و قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی مدیران ستادی و شهرستان ها بر اساس میزان موفقیت آنان در رفع مطالبات شهروندان و میزان تحقق برنامه های مصوب ۱۴۰۱ خواهد بود، افزود: طرح بزرگ “بهبود و ارتقاء عملکرد روشنایی معابر با استفاده از لامپ های LED ” یکی از برنامه های این شرکت در سال جاری است که مقدمات آن در روزهای پایانی اسفند سال گذشته فراهم شده و طی آن ۱۹۰ هزار چراغ روشنایی معابر در سطح شهرها و روستاهای استان به چراغ های فوق کم مصرف LED تبدیل می شود.

لهونیان با تاکید بر اینکه ضروریست عمده فعالیت های اجرایی شرکت در حوزه های مربوط به  GIS در کمترین زمان ممکن به روز رسانی شود، افزود:  باید قبل از آغاز فصل پیک، پروژه های مربوط به هوشمندسازی شبکه برق در دو حوزه بهره برداری و مشترکین با جدیت تمام پیگیری و دنبال شود.

وی در ادامه بر رعایت اصول و نکات ایمنی در محل کار و تجهیزات مورد استفاده در حین کار و همچنین ایمنی روانی همکاران شرکت تاکید کرد و اظهار داشت: ضروریست تا موضوعات و مفاهیم مرتبط با رعایت نکات ایمنی به خوبی و بر اساس استانداردهای لازم در سطح شرکت اجراشده و نهادینه گردد.

لهونیان در ادامه اظهار داشت: امید است در سال جاری خلاقیت و نوآوری در تمام حوزهای کاری این شرکت مدنظر قرار گرفته و عمده فعالیت های در دست اقدام باید با استفاده از بسترهای الکترونیکی و IT صورت گیرد و روش های نوین جایگزین روش های سنتی و معمولی گردد.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید بر سیستم های کاری و حوزه تحت مدیریت خود نظارت داشته باشند، چراکه به صورت ماهانه عملکرد آنان مورد ارزیابی قرار می گیرند، افزود: مدیران باید از دو مولفه ابزار و هدف به درستی و در جای مناسب خود استفاده کنند به گونه ای که از ابزاهای نوین جهت دستیابی به اهدف مطلوب استفاده شود.

لهونیان اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ از لحاظ تعریف، تدوین و اجرای پروژه های جدید و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام سال گذشته، سال سختی خواهد بود لذا ضروریست با برنامه ریزی منسجم و دقیق و استفاده از روش های نوین و تجهیزات استاندارد بیش از پیش در خدمت شهروندان باشیم .

وی با اشاره به اینکه تامین نیاز مشترکین و جلب رضایت آنان باید سرلوحه تمام فعالیت های شرکت قرار گیرد، افزود: تامین برق مطمئن و پایدار و رفع مشکلات احتمالی در شبکه ناشی از جریان برق در اولویت فعالیت های کاری این شرکت است.

لهونیان در پایان از نیروهای عملیاتی و اجرایی این شرکت که در شرایط بحران مربوط به بارش برف اواخر دی ماه سال گذشته عملکرد مطلوبی از خود نشان دادند تقدیر و تشکر و افزود: امید است در سال جاری نیز با استفاده از تجربیات کسب شده از رخدادهای سال های گذشته وبهره گیری از ظرفیت هاو پتانسیل های داخلی همچنین بهره گیری از بسترهای الکترونیکی، برنامه های منسجم تر و کامل تری  جهت دستیابی به اهداف والای شرکت اجرا شود.

image_pdfimage_print