تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۰

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مجموعه فاخر کتاب شعر “خاله روناک و قصه‌های برقی” باهدف ترویج مفاهیم فرهنگی و آموزشی مدیریت مصرف و رعایت ایمنی برق در سطح جامعه و علی‌الخصوص برای کودکان و دانش آموزان تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار از تهیه و تولید مجموعه فاخر کتاب شعر “خاله روناک و قصه‌های برقی” به همراه موسیقی با کلام، کلیپ انیمیشن و کلیپ تصویری و واقعی از این اثر، در استان کردستان خبر داد.

وی افزود: این مجموعه آثار در راستای ترویج مفاهیم فرهنگی و آموزش مدیریت مصرف و رعایت ایمنی برق در سطح جامعه و علی‌الخصوص کودکان و دانش آموزان تولیدشده است که می‌تواند به دلیل خلاقیت‌های موجود در این آثار بیش از هر چیز دیگری بر جامعه هدف که بیشتر کودکان هستند، تأثیرگذار باشد.

رسولی تبار افزود: این کتاب توسط یک شاعر برجسته استان سروده شده که حاوی ۹ قطعه شعر به زبان‌های کردی و فارسی است که در آن سعی شده است با خلق شخصیت جدیدی بنام “خاله روناک” به‌عنوان معلم آموزه‌های فرهنگی مدیریت مصرف و رعایت ایمنی برق، باب جدیدی را برای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و تبلیغاتی بازنماید.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه خاطرنشان کرد: در کل آثار تولیدشده در این مجموعه اهمیت و ضرورت شغل سیمبانان در تأمین برق پایدار برای کودکان نشان داده‌شده است.

وی همچنین افزود: از نکات قابل‌توجه این کتاب استفاده از نقاشی شخصیت‌ها بالباس‌های کردی هست که در راستای تأثیرپذیری هرچه بیشتر کودکان تهیه‌شده است که دارای جذابیت‌های بصری و فرهنگی می‌باشد که پس از کسب مجوزهای مربوطه از مبادی ذیربط چاپ و در سطح استان انتشار می‌یابد.

رسولی تبار خاطرنشان کرد: یک لوح فشرده حاوی ۶ شعر این مجموعه به‌صورت آهنگ‌های (کردی و فارسی و دکلمه) توسط گروه موسیقی دیلان با صدای کودکان و به سرپرستی هنرمند دیلان نصیری تهیه گردیده است که جهت بهره‌برداری‌های لازم در قالب لوح فشرده و پخش در مراکز تربیتی، مهدهای کودک، مدارس، فضاهای ورزشی کودکان، فضای مجازی و … توزیع می‌گردد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود: ۴ کلیپ تصویری از آثار فوق به‌صورت انیمیشن و کلیپ اجرای کودکان نیز تهیه شده است که به زودی در سطح فضای رسانه‌ای جامعه و همچنین درجشن‌ها و مراسم‌های فرهنگی کودکان مورداستفاده قرارخواهد گرفت.

مجموعه این آثار توسط دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان تهیه و تولید شده است.

image_pdfimage_print