تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ بروزرسانی: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

آیین افتتاحیه مرحله ی دوم نظارت عالیه فرایندهای بهره برداری و مهندسی توزیع با حضور ارزیابان شرکت توانیر و مدیران و معاونان توزیع نیروی برق استان کردستان در این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ با حضور نمایندگان شرکت توانیر از استان های تهران، همدان، مازندران و آذربایجان غربی، نظارت عالیه بر عملکرد معاونت های بهره برداری و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان طی روز های ۱۷ و ۱۸ بهمن انجام می پذیرد.

” سید محمد فتحی” معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در جلسه افتتاحیه این نظارت عالیه، ضمن تشکر از حضور ارزیابان شرکت توانیر، بیان داشت: برنامه ریزی و آمادگی لازم برای ناظران و ارزیابان در سطح واحد های بهره برداری و مهندسی فراهم شده و اظهار امیدواری کرد که نتایج حاصله از ارزیابی مرحله دوم نمایندگان و ارزیابان توانیر زمینه ساز، رفع کاستی ها، تبادل تجارب و ایجاد فرصت های بهبود برای واحد های ستادی و شهرستانهای تابعه را فراهم نماید.

 فتحی در ادامه تصریح کرد: انجام فرایندهای نظارت در شرکت ها می تواند موجب تعالی سازمانی شود و امیدواریم که با حضور ناظران گرامی و استفاده از تجربیات ارزشمندشان بتوانیم در مسیر تعالی سازمانی و پیشرفت صنعت برق کشور گام های موثری برداریم.

حسینی مهر نماینده شرکت توانیر و سرپرست تیم  ارزیابان اعزامی شرکت توانیر نیز در این نشست ضمن قدردانی از شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گذر موفق از پیک بار تابستان سال های اخیر و نقش شرکت توزیع نیروی برق کردستان در رفع خاموشی و مدیریت بحران در شرایط بارش سنگین  برف و باران های اخیر، اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در طول چند سال اخیر اقدامات و دستاورد های مطلوبی کسب کرده و در ماجرای بارش سنگین برف و باران در طول یک ماه اخیر و تسریع در انجام اقدامات لازم برای مدیریت مطلوب و موثر شرایط سخت، نقش مؤثری را ایفا و با وجود همه مشکلات که در روستاهای این استان وجود داشت زحمات بسیاری را متحمل شدند و با مدیریت بحران از ایجاد مشکلات دیگر پیشگیری کردند.

وی با بیان این که در مباحث مهندسی از تجربیات دیگر استان ها بهره مند می شویم و هدف اصلی از نظارت عالیه تبادل تجربیات است، اضافه کرد: بیان نظرات و تبادل دانش و تجربیات موجب می شود کاستی ها و کمبود ها مشاهده شده و تدابیر لازم برای برطرف کردن آنها اتخاذ گردد و از طرفی دیگر نقاط مثبت، قوت و فرصت های بهبود احصاء شده و زمینه بهره مندی دیگر شرکت ها از این دستاوردها فراهم گردد.

حسینی مهر همچنین گفت: فرایند نظارت عالیه به نفع خود کارکنان شرکت بوده که موجب بالارفتن بهره وری شده و در نهایت به نفع شرکت توانیر است تا به اهدافی که تعیین کرده اند دست یابند.

درپایان این نشست نیز علیمحمدی قائم مقام مدیر عامل در امور برق شهرستانها ضمن تشکر از حضور ارزیابان ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت:  این ارزیابی موجب  تحقق اهداف سازمانی در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان خواهد شد وهمچنین زمینه ساز به هم افزایی و تبادل اطلاعات شرکت های توزیع برق فراهم نماید.

image_pdfimage_print