تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

مدیرتوزیع برق شهرستان دیواندره از اتمام طرح جهادي تبديل شبكه سيم مسی به كابل خودنگهدار در روستاهاي وزير، تازه آباد، احمدكر، گلتپه عليا خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عطا اله میرزایی در تشریح این خبر گفت: در ادامه اجرای فاز دوم طرح جهادی تبدیل شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابل خودنگهدار در مناطق روستایی،  عملیات اجرایی پروژه تبدیل شبکه سیمی ۴ روستا به کابل خودنگهدار در شهرستان دیواندره بطول ۶۱۱۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

میرزایی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: طرح جهادی اصلاح و ساماندهی شبکه فشارضعیف هوایی در روستاهای تابعه این شهرستان براساس اولویت بندی و مطابق با برنامه زمانبندی در دست اجراء می باشد و با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه از نظر برودت هوا و کولاک برف در فصول سرد، این طرح نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه و تأمین برق مستمر برای مشترکان دیواندره ای ایفا خواهد نمود در همین راستا شبکه فشارضعیف هوائی فرسوده سیمی در ۴ روستای وزیر، تازه آباد، احمد کر، گلتپه علیا جمعاً بطول ۶۱۱۰ متر بطور کامل برکنار شده و کابل خودنگهدار جایگزین آن گردیده است .

مدیر توزیع برق دیواندره در پایان سخنان خود تأکید کرد: تامین برق پایدار، ایجاد مبلمان شهری و روستایی مناسب، کاهش سرقت سیم و تجهیزات مسی، رفع ضعف ولتاژ و رفع تجاوز از حریم تأسیسات توزیع برق و در نهایت افزایش میزان رضایتمندی مشترکان از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح می باشد .

براساس برنامه مدون مقرر است در سالجاری کل شبکه فشار ضعیف تعداد ۳۹ روستا در دیواندره اصلاح و بهسازی گردد، همچنین کل شبکه فشار ضعیف شهری به طول ۳۵ کیلومتر در این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

image_pdfimage_print