تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از احداث شبکه برقرسانی شهرک جدیدالاحداث کسری در فاز اول به منظور ایجاد ظرفیت جدید برای تامین برق متقاضیان در این شهرک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، وریا شیروانی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران با تاکید بر اینکه لازمه برقرسانی به شهرک های مسکونی جدید وجود معبر مناسب برای احداث شبکه می باشد، افزود: در همین راستا در بهمن ماه سال جاری عملیات برقرسانی به شهرک جدیدالاحداث کسری در فاز اول در دستور کار قرار گرفته و اجرا شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ۸۵۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدارو ۳۰۰ متر خط فشار متوسط و همچنین یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کاوا برای انتقال شبکه برق و تغذیه مشترکان در این منطقه احداث شد.

شیروانی با تاکید بر اینکه برقرسانی به این شهرک با رعایت کامل استانداردها وبهره گیری از فن آوری جدید با طول عمر و کیفیت بالا انجام شده است افزود: برای اجرای این طرح بیش از ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح از

مدیر برق شهرستان کامیاران یادآور شد: افزایش قابلیت و سرعت مانور شبکه، افزایش و پایداری شبکه برق و رضایتمندی مشترکین برق از مهمترین دستاوردهای اجرای این پروژه از نظر کیفی و اجتماعی به شمار می رود.

image_pdfimage_print