تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت :

۶۰۴ میلیارد ریال پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افتتاح و به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: همزمان با هفته دولت، بهره برداری از ۱۵ پروژه اینشرکت با اعتباری بالغ بر ۶۰۴ هزار و ۳۰۹ میلیون ریال در سطح شهرستان های استان کردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت و در سال جاری تعداد ۱۵ پروژه اینشرکت با اعتبار ۶۰۴ هزار و ۳۰۹ میلیون ریال در شهرستان های استان آغاز و به بهره برداری رسید.
وی افزود: طی این هفته از مجموع پروژه های قابل افتتاح، ۴ پروژه در زمینه تأمین برق طرح های محرومیت زدایی ، ۲ پروژه در زمینه تأمین برق سایت های ایرانسل ، یک پروژه در زمینه تأمین برق طرح های حرکت جهادی (بهارستان) یک پروژه خط نفوذی ، یک پروژه رفع ضعف ولتاژ ، ۵ پروژه تملک دارایی و یک پروژه نیز در حوزه توسعه شبکه توزیع  برق استان، افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: این پروژه ها در سطح تمامی شهرستان های استان با حضور فرمانداران و دیگر مقامات شهرستانی در طول ایام هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

در پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان سنندج نیز افتتاح پروژه ها از طریق ویدیوکنفرانس با حضور زارعی کوشا  استاندار استان کردستان و جمعی ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی وبا حضور مدیران استانی و فرمانداران، افتتاح و به بهره برداری رسید.

image_pdfimage_print