تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از احداث بیش از۶ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، وریا شیروانی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: سال گذشته بیش از ۶ هزارمترشبکه فشار ضعیف هوایی در راستای ایجاد زیرساخت های لازم به منظور تامین برق متقاضیان انشعابات جدید در نقاط مختلف شهرستان کامیاران، در بخش شهری و روستایی، احداث شد.

وی با تاکید بر اینکه ۶ هزارمتر شبکه احداث شده از نوع کابل خودنگهدار بوده است، افزود: این میزان شبکه فشار ضعیف هوایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال هزینه احداث شده و همزمان با اجرای این پروژه، ۸۰ پایه بتنی جهت تامین برق ۲۳۰ انشعاب واگذارشده به مشترکان جدید در سطح شهر و روستا نصب و راه اندازی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران افزود: ۳ کیلومتر از شبکه برق احداث شده در حوزه شهری و ۳ کیلومتر آن نیز مربوط به روستاهای این شهرستان است.

شیروانی یادآور شد: تامین برق متقاضیان و مشترکین جدید، کاهش شعاع تغذیه شبکه فشار ضعیف ، ارتقای ضریب اطمینان شبکه و رضایتمندی مردمی ، از مهم ترین اهداف اجرای این طرح ها به شمار می روند.

لازم به ذکر است در سنوات اخیر به جهت ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از بروز خطرات جانی ، اجرای چاه ارت در سطح استان انجام می پذیرد.

image_pdfimage_print