تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد برنامه های مرتبط با تعمیرات شبکه برق در این شهرستان اجرایی شده است، گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۴۵۰ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت و ۴۸۰ پست عمومی و اختصاصی برق در دهگلان تعمیر و اورهال شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کیومرث آقا محمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از تعمیرات با برنامه خطوط فشار متوسط ، فشار ضعیف و پست های عمومی سطح این شهرستان با هدف پایداری شبکه و افزایش ضریب اطمینان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال خبرداد.

وی با اشاره به اینکه در ۱۱ ماه امسال بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت و ۴۸۰ پست عمومی و اختصاصی در دهگلان تعمیر و اورهال شد، افزود: همزمان با اجرای این پروژه ۴۱ دستگاه تابلو روشنایی معابر روستایی احداث و اصلاح و همچنین قطعات ۱۳۶۰ دستگاه چراغ خیابانی نیز اصلاح و تعویض شد.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان با تاکید براینکه اولویت فعالیت این مدیریت جلب رضایت مشترکین است، افزود: در همین راستا با شناسایی نقاط مشکل دار در شبکه واستفاده از تمام ظرفیت های موجود در قالب اکیپ های تعمیراتی خط سرد و گرم، نسبت به اصلاح ، تعمیر و ساماندهی شبکه اقدامات لازم انجام شده است.

آقامحمدی اضافه کرد : تاکنون بیش از۸۰ درصد برنامه های مربوط به تعمیرات شبکه در سطح شهرستان دهگلان اجرا شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان در پایان با تاکید بر اینکه شدت فرسودگی شبکه در برخی مناطق دهگلان به حدی زیاد است که باید شبکه مجدد بازآرایی شود، افزود: هدف از تعمیر و اورهال شبکه اصلاح وکاهش اختلال درشبکه برق وهمچنین افزایش رضایتمندی مشترکین است.

image_pdfimage_print