تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ مهر ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت:100اصله تیر فشار متوسط چوبی فرسوده فیدر روانسر در این شهرستان با هدف تقویت و بهسازی شبکه و امادگی برای ورود به فصل بارندگی تعویض وبه تیر بتنی تبدیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان و به نقل از مدیریت برق کامیاران، شهرام بهمنی اظهار داشت: به منظور مقاوم سازی شبکه، جلوگیری از خاموشی، پیشگیری از بروز حوادث احتمالی و در نهایت بهبود ارائه خدمات و کسب رضایت مشترکان، تعویض این تعداد تیر چوبی انجام شد.
وی با بیان اینکه یک تیم عملیاتی با تجهیزات کامل کار تعویض این تعداد تیرها را انجام داده اند گفت: شبکه ها، تاسیسات و پست های این مدیریت به صورت مداوم رصد و پایش می شود و نقاط سست پس از شناسایی اصلاح می شود.
بهمنی تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو دویست میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت در راستای پایداری شبکه وتاسیسات برقی صورت گرفت.
وی ادامه داد: مقاوم سازی تیرهای چوبی با توجه به قدمت شبکه و امکان فرسوده شدن آنها نقش مهمی در کاهش خاموشی و خسارت در زمان وقوع حوادث طبیعی چون طوفان شدید و باران دارد.
بهمنی در ادامه به لزوم بازدید دوره ایی و تعمیرات پیشگیرانه، فیدرهای فشار متوسط اشاره کرد و افزود: هدف از طرح ریزی و زمان بندی تعمیرات پیشگیرانه انجام یک سری از فعالیت ها و وظایف به منظور کاهش یا حذف توقف تولید و حداکثر کردن قابلیت اطمینان تجهیزات می باشد، که با مقاوم سازی تاسیسات وشبکه های برق بخصوص به جهت مقابله در برابر حوادث احتمالی در شریط نامساعد جوی و عبور از بحران میباشد .

مدیر برق شهرستان کامیاران در پایان  سخنان خود با اشاره به اپلیکیشن برق من یادآور شد: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت وارده اعم از(شکستگی پایه،درخواست جابجایی پایه و غیره) می توانند از طریق این اپلیکیشن (منوی خاموشی) در خواست خود را به صورت شبانه روزی اعلام و پیگیری کنند.

image_pdfimage_print