تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۳۱ تیر ۱۴۰۰

همایون حائری با ارسال دو تندیس و لوح تقدیر، از خدمات ارزنده شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در خصوص اجرای موفقیت آمیز: طرح « ملی قبض سبز » در راستای دولت الکترونیک و تحول دیجیتال در صنعت برق کشور و همچنین « مجموعه خدمات قابل تقدیر این شرکت به مردم شریف استان کردستان برای تأمین برق و پاسخگویی مطلوب به نیاز مصرف‌کنندگان » تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان متن دو لوح مذکور، بدین شرح است:

صنعت برق در زمره صنایع بالنده و خوشنام است که شوق خدمت صادقانه به مردم و کشور برای تأمین برق و پاسخگویی به نیاز مصرف در مدیران و کارکنان آن به خوبی مشهود است، این تلاش ها در استان کردستان مرهون زحمات مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و کارکنان این شرکت می باشد.

این ویژگی های ارزنده در دوران سخت و بروز بحران ها بیشتر تجلی یافته و شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با کار شبانه روزی و اتخاذ تدابیر راهگشا برای بهره‌مندی مداوم و بی‌وقفه مردم از انرژی حیاتی برق، متعهدانه و خالصانه تلاش می‌کنند. به ویژه در پیک تابستان که به تبع افزایش دما و شیوع ویروس کرونا با برنامه ریزی دقیق، منظم و با نظارت  مستمر بر اجرای آن و همچنین جلب مشارکت مشترکان، توفیق گذر موفقیت‌آمیز از « برنامه‌ها ۰۹۹»، در قالب برنامه‌های پویش هر هفته الف-ب-ایران  برای آن شرکت حاصل شد.

بدینوسیله از تلاشهای مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان و تمامی کارکنان تلاشگر  آن شرکت در تحقق این برنامه ارزشمند، قدردانی و سپاسگزاری می گردد.

امید آنکه در پرتو عنایات حضرت باریتعالی، همواره موفق و موید باشید.

در لوح دیگری که همزمان خطاب به مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ابلاغ گردید، آمده است:

طرح ملی « قبض سبز » در راستای توسعه دولت الکترونیک و تحول دیجیتال در صنعت برق کشور و با هدف ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین، حفظ محیط زیست و ایجاد و تسریع ارتباط دوسویه بین صنعت برق و مشترکان گرانمایه آن به عنوان یکی از طرح های بنیادی و نوآورانه و پیشرو، برنامه‌ریزی و محقق گردید که در استان کردستان با موفقیت و در زمان کوتاه، اجرایی گردید، این موفقیت حاصل برنامه ریزی های دقیق مجموعه مدیران و تلاش شبانه روزی کارکنان آن شرکت می باشد.

اینجانب برخود لازم می‌دانم از مساعی و تلاش‌های مدیر عامل، دیگر مدیران، متخصصان و کارکنان خدوم آن شرکت که نقش ارزشمندی در تحقق و به ثمر رسیدن این طرح ملی داشته‌اند کمال قدردانی و سپاسگزاری را ابراز نمایم.

 توفیق هرچه بیشتر تلاشگران آن شرکت را در تداوم خدمت به میهن سربلند ایران اسلامی از پیشگاه خداوند متعال، مسئلت می‌نمایم.

image_pdfimage_print