تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

اول مهرماه همزمان با آئین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور معاون فرماندار، مدیر آموزش و پروش و مدیر توزیع برق این شهرستان، توزیع نوشت افزار بین دانش‌آموزان در مناطق کمتر برخوردار این شهرستان، از محل صرفه جویی های حذف قبض کاغذی برق ،انجام گرفت..

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مراسمی با حضور معاون فرماندار ، مدیر آموزش و پروش و مدیر توزیع برق شهرستان بیجار مراسم تجلیل از دانش آموزان کمتر برخوردار درمدارس توسط این مدیریت برگزار شد .

غلامرضا جعفری ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار در راستای ارائه آموزش های لازم و مناسب و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ صحیح مصرف حاملهای انرژی از جمله برق گفت: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق از الزامات تامین برق پایدار و کاهش قطعی ناخواسته خواهد بود؛ بنابراین برای فرهنگ‌سازی در راستای کاهش و یا حذف مصارف زاید انرژی در جامعه و رعایت الگو‌های صحیح مصرف برق در ساعات اوج مصرف شایسته و لازم است از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش درراستای تقویت و نهادینه کردن فرهنگ صحیح استفاده از انرژی، استفاده لازم بعمل آورد.

هادی محمدمرادیان مدیر توزیع برق شهرستان بیجار درادامه اذعان داشت: این طرح برای دومین سال پیاپی اجرا و هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی از سنین پایین و ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف در بخش خانگی عنوان کرد و دانش آموزان را مؤثرترین و مناسب ترین گروه برای انتقال آموزش های مناسب و ترویج فرهنگ صحیح در جامعه خواند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : اجرای طرح همیاران برق گامی مؤثر در راستای کاهش و مدیریت مصرف انرژی است و همکاری هرچه بیشتر آموزش و پرورش را برای ترغیب و تشویق هرچه بیشتردانش آموزان خواستار شد.

image_pdfimage_print