تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان محمد منتظری مدیر حراست و امور محرمانه شرکت در تصریح این خبر گفت: وظیفه حراست، حفاظت از دارایی های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با رویکرد دولت جدید، سرفصل ها و اسناد بالا دستی که رهبر معظم انقلاب تدوین کرده اند را در تمامی نهاد ها و سازمان ها با دقت اجر خواهد کرد.

منتظری در ادامه بهترین وظیفه همکاران و دست اندرکاران حراست را صیانت از منابع انسانی و بیت المال دانست و اظهار داشت: اولویت مجموعه حراست باید پیشگیری از فساد باشد چراکه انجام این رسالت، امر بسیار مهمی است و تقویت این بستر با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر مبارزه با فساد و تقویت خدمات رسانی سالم به مردم اهمیت زیادی دارد و معتقدم با فساد باید برخورد جدی شود.

وی درادامه علاوه بر تعامل و همکاری مدیران شرکت در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری که همانا خدمت رسانی به مردم را از اولویت ها و برنامه های کاری خود قراردهید، عنوان کرد: حراست ها در هر دستگاه چشم بینا مدیران و مسئولان بوده و همواره مشاور امین در حوزه های مختلف محسوب می شوند.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان کردستان در تشریح عواملی که موجب فراهم شدن زمینه فساد می شود گفت: اجرای ناقص قوانین و تبصره هایی که منافذی برای انجام تخلفات ایجاد می کند باید پیگیری، بررسی و با آنها مقابله شود.

وی با بیان این‌که وظایف حراست، خاص و دشوار است، خاطرنشان کرد: مجموعه حراست درمسوولیت خطیر خود و نظارت بر امور و صیانت از کارکنان، مجموعه و مسئولان شرکت با درایت کامل برنامه ریزی خواهد کرد و نگرش و تفکر ارزشی در سازمان را با هدف تصمیم گیری صحیح تقویت می نماید.

وی در پایان یادآور شد: حراست بدون سکوت، در تمام فعل و انفعالات سازمان حضوری فعال و موثر دارد چراکه اقتدار و اعتبار سازمان به سلامت اداری وابسته است و نقش حراست در این فرایند انکارناپذیر است و همشهریان و همکاران عزیز می توانند از طریق شماره تلفن مستقیم ۰۸۷۳۳۲۸۱۷۲۴ با دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان کردستان ارتباط مستقیم داشته باشند.

محمد منتظری، مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان کردستان با انتشار پیامی، سالروز میلاد باسعادت امیرالمومنین، امام علی(ع) و روز مرد و روز پدر را به تمامی مسلمانان جهان و محبین خاندان اهل بیت(ع) و پدران سرشار از عشق و عطوفت کشورمان،خصوصا همشهریان کردستانی تبریک گفت.

image_pdfimage_print