به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان،کوهسار رسولی تبار مدیر دفتر روابط عمومی از برخی خدمات غیر حضوری شرکت توزیع نیروی برق کردستان خبر داد و به صورت اعلامیه ای تشریح کرد:
«در راستای مشارکت آحاد مردم جامعه درپیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و عمومی و همچنین با هدف کنترل و مهار این معضل در راستای کاهش تردد شهروندان و عدم مواجه حضوری افراد، بدینوسیله به اطلاع عموم مردم فهیم استان کردستان میرساند:
بزودی بخش عمده ای از خدمات مورد نیاز شهروندان در زمینهی تأمین برق و سایر فعالیتهای شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از قبیل «صدور،اصلاح و پرداخت قبوض برق»، «درخواست خرید انشعاب جدید»، «تغییرنام مشترک»، «تست و بازرسی کنتور» و «تغییرمکان لوازم اندازهگیری»، «افزایش و کاهش آمپراژ» و … به بصورت غیرحضوری و از طریق وبسایت این شرکت برای هموطنان استانی در هر نقطه از کشور فراهم گردیده، بطوری که برای انجام بخشی از خدمات مربوط به فروش انشعاب جدید و یا خدمات پس از فروش ، دیگر نیازی به مراجعه و حضور فیزیکی مشترک در محل این شرکت ندارد.
وی در ادامه اذعان داشت:شهروندان عزیز میتوانند در صورت دسترسی به اینترنت به راحتی از طریق تلفن همراه، تبلت یا سیستم رایانه شخصی به پورتال اختصاصی این شرکت به آدرس kurdelectrice.ir مراجعه نموده و خدمات مورد نیازخود را درکوتاهترین زمان ثبت و پیگیری نمایند.
رسولی تباردر پایان ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان استانی گفت: شهروندان عزیز میتوانند مواردی همچون «قطعی برق»، «رفع خاموشی چراغ روشنایی معابر» و «سایرحوادث مرتبط با برق» را ازطریق شماره تلفن گویای ۱۲۱ اطلاع داده و از مراجعه حضوری به این شرکت و واحدهای تابعه در شهرستانها خودداری فرمایند.