تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: مقرر است در سال جاری کنتور برق ۶۰ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: یکی از دغدغه‌های مشترکین روستایی پرداخت هزینه برق مصرفی متناسب با میزان مصرف است و در همین راستا تلاش می‌شود تا با تکخوانی کنتور این موضوع مرتفع شود.

مدیرتوزیع برق شهرستان بانه با اشاره به اینکه سال گذشته کنتور برق ۱۵ روستای این شهرستان بابیش از ۸۰۰ مشترک تکخوانی شد، افزود: برای اجرای این طرح سال گذشته ۳۴۵  میلیون تومان اعتبار صرف شد.

قادری افزود: در همین راستا مقرراست امسال کنتور ۶۰ روستای این شهرستان با بیش از ۴ هزار مشترک با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان تکخوانی شده و از حالت بازفروش خارج شود.

وی با اشاره به اینکه درصد بالایی ازشبکه  توزیع برق در روستاهای این شهرستان عمری بالای ۳۰ سال دارند، افزود: باید قبل ازشروع به تکخوانی کردن کنتورهای برق روستاها، اصلاح و بهسازی شبکه توزیع  وانشعابات برق انجام شده باشد.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در ادامه گفت : در مجموع ۲۶۷ روستا در شهرستان بانه وجود دارد که تاکنون کنتور برق ۴۵ روستا تکخوانی شده و با اجرای این طرح در سال جاری این تعداد به ۱۰۵ روستا افزایش خواهد یافت.

قادری اظهار داشت:با اجرای این پروژه منبعد روستاییان می  توانند بخش عمده ای از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و در بستر اینترنت از طریق “اپلیکیشن برق من” و یا “پرتال شرکت توزیع برق استان کردستان” دریافت کنند که از جمله این خدمات می توان به دریافت و پرداخت صورتحساب، مشاهده روند مصرف، دریافت انشعاب آمپری و آزمایش لوازم اندازه‌گیری و…. اشاره کرد.

image_pdfimage_print