تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲ خرداد ۱۴۰۰

در سومین جشنواره " نیرو رسانه " که در 27 اردیبهشت به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو برگزار گردید، از دو خبرنگار استان کردستان که به رتبه های برتر در سه بخش گوناگون دست یافتند، تجلیل گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سومین جشنواره ” نیرو رسانه ” که به صورت ویدیو کنفرانس با مراکز استان ها انجام گرفت، از ۵۹۶ اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.
در مرحله نخست داوری، ۵۷۲ اثر و در مرحله دوم ۳۲۰ اثر از سوی هیئت داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان ۵۷ اثر از ۱۳ استان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
در این جشنواره دو خبرنگار در استان کردستان نیز رتبه  شایسته تقدیر، دریافت کردند که می توان به خانم زیبا امیدی فر در بخش گزارش مکتوب با موضوع ” کولبری در ۴۲ روستای قروه ” که شامل لوح، تندیس و هدیه گردید و رتبه اول در این حوزه را به خود اختصصاص داد و همچنین در بخش تیتر نیز با موضوع ” خشکسالی روی گلوی کشاورزی قروه ” شایسته تقدیر گردید، اشاره کرد.

خانم عدالت ناصری نیز در محور خبر رتبه سوم را در سطح کشور به خود اختصاص داد و لوح و هدیه به ایشان اختصاص یافت.

لازم به ذکر است این مراسم همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات “۲۷ اردیبهشت” در محل سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با حضور رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان و دیگر مدیران عامل صنعت آب و برق کردستان و مدیران روابط عمومی صنعت  آب و برق استان کردستان برگزار گردید.

image_pdfimage_print