تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۵ مرداد ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره از اجرای طرح جهادی 2630 متر اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی در سه روستای شهرستان دیواندره با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 105 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عطا میرزایی در تشریح این خبر گفت: در ادامه اجرای فاز دوم طرح جهادی تبدیل شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابل خودنگهدار در مناطق روستایی، از اوایل تیرماه امسال عملیات اجرای سه پروژه روستاهای کانی سفید، زکی بیگ سفلی و درویان فارس جمعاً بطول ۲۶۳۰ مترو با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال آغاز گردید و در کمتر از یکماه عملیات اجرایی هر ۳ پروژه خاتمه یافته و به بهره برداری رسید.

میرزایی در ادامه اذعان داشت:  طرح جهادی اصلاح و ساماندهی شبکه فشارضعیف هوایی در روستاهای تابعه این شهرستان براساس اولویت بندی و مطابق با برنامه زمانبندی در دست اجراء می باشد و با توجه به شرایط آب وهوایی منطقه از نظر برودت هوا وکولاک برف در فصول سرد، اجرای این طرح نقش بسیار مهمی در پایداری شبکه و تأمین برق پایدار به مشترکین را ایفا می کند.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: تامین برق پایدار، کاهش سرقت سیم و تجهیزات مسی، رفع ضعف ولتاژ و رفع تجاوز از حریم تأسیسات توزیع برق و در نهایت افزایش میزان رضایتمندی مشترکان از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح می باشد .

image_pdfimage_print