تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

مدیر دفترحراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با حضور در سالن جلسات شهدای صنعت برق با مدیران برق این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، محمد منتظری مدیردفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت:افتتاح حجم قابل توجه پروژه ها در این شرکت جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم استان کردستان در سال جاری تنها با زحمات و تلاش های بی دریغ کارکنان خستگی ناپذیراین شرکت ممکن شده است.

وی افزود:مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با تعامل و هماهنگی در این شرایط خاص آب و هوایی سخت توانسته منشآ خدمات ارزنده به مردم شریف این استان باشد و امیدوارم بتوانیم با تقویت این همکاری و همدلی خدمات ارزشمند و مهم برق استمرار بخشیم.

منتظری با اشاره به نقش مهم برق در زندگی مردم، بیان کرد: کارکنان برق با عنوان یکی از مهمترین اعضای جامعه باید در انجام وظایف خود بیش از پیش کوشا باشند چراکه کارکرد مناسب آنها باعث رضایت مندی مردم و افزایش تامین امنیت در استان می شود.

مدیردفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خطاب به مدیران برق شهرستان های تابعه به تشریح ویژگی ها، اهداف سازمانی و برنامه های حراست پرداخت و گفت: برای حفاطت و حراست از دستگاه ها باید تمامی بخش ها و قسمت های مختلف شرکت با یکدیگر همکاری و هم افزایی داشته و پشتوانه محکم برای سلامت جامعه اداری و انجام اقدامات پیشگیرانه باشد.

منتظری در ادامه بهترین وظیفه همکاران و دست اندرکاران حراست را صیانت از منابع انسانی و بیت المال دانست و اظهار داشت: صیانت از منابع انسانی و تاسیسات و تجهیزات شرکت، پایبندی بر قانون و مقررات، توجه به احکام شرع ایجاد فضایی تعامل و اعتماد، جلوگیری از بروز تخلف، حفاظت از اسناد اموال سیستم IT و .. از وظایف اصلی حراست است که این مهم بدون مساعدت و همراهی سایر همکاران محقق نخواهد شد.

مدیردفترحراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه ضرورت رعایت حقوق شهروندان و اخلاق مداری در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان را مورد تاکید قرار داد و گفت: خدمت  به مردم نوعی عبادت است و باید تلاش کنیم با برگزاری کلاس های آموزشی به منظور ارتقاء سطح علمی کارکنان در راستای ارتباط با مشترکین و انجام امور و وظایف کارکنان در بالاترین سطح رضایت مندی ضمن ارتقاء سطح رضایت مشترکان و تکریم ارباب رجوع ، حفظ و ارتقای جایگاه سلامت اداری و احترام به حقوق مشترکان و اخلاق مداری در کلیه سطوح شرکت گامی موثر برداریم.

وی افزود: حرکت در چارچوب برنامه های مصوب سالیانه در مناطق، استفاده کامل از تمام پتانسیل و ظرفیت های پیمانکاری ، شفاف سازی ارتباطات و رعایت همه جانبه قوانین و مقررات اداری با رویکرد انجام کار و اهمیت به مشتری مداری باید در اولویت برنامه های هدفمند مدیران برق شهرستان های تابعه قرار گیرد.

منتظری در ادامه نسبت به افزایش دستگاه های تولید رمز ارز دیجیتال در استان گفت: با توجه به افزایش تمایل برای فعالیت در بازار مالی ارزهای دیجیتال، متاسفانه این روزها شاهد افزایش تقاضا برای نصب دستگاهای ماینر هستیم که عمدتا به دلیل ناآگاهی از عواقب آن ، به شکل غیر قانونی نصب و استفاده می شود.

وی یادآور شد: سوءاستفاده برخی مشتریان از انرژی برق برای استخراج رمز ارز دیجیتال طی یکی دوسال اخیر خسارت های قابل توجهی به شرکت برق وارد و همچنین زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم آورده است که با برنامه ریزی منسجم می توان اقدامات اساسی در این راستا انجام پذیرد.

مدیردفترحراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان حماسه یوم الله ۲۲ بهمن را حماسه ای بزگ ارزیابی کرد و گفت: امید است با توکل بر خداوند متعال در راستای اهداف راهبردی شرکت و خدمت رسانی به شهروندان پیشرو باشیم.

image_pdfimage_print