تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ مهر ۱۴۰۰

مدير توزيع برق شهرستان قروه از رفع حريم 539 نقطه حادثه خيز در راستای اصلاح و بازآرائی شبکه فشار متوسط و ضعیف در 6 ماهه سال جاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 130 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه در تشریح این خبر گفت : در راستای صیانت از حریم شبکه برق و رفع نقاط معظل دار همچنین خطرات ناشی از برق گرفتگی با اجرای پروژه های مختلف در زمینه  اصلاح و جابجایی ، بازآرائی ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار و….  اجرا و به بهره برداری رسید.

وی درادامه هدف از اجرای این طرح  را جلوگیری از بروز حوادث  و ایمن نمودن تاسیسات برق رسانی عنوان کرد و گفت : هدف ازاجرای این پروژه حفظ و نگهداری حریم قانونی شبکه های برق و پیشگیری و رفع تجاوز از حریم شبکه های توزیع نیروی برق در راستای تداوم ارائه خدمات بهینه و مناسب به مشترکین و مصرف کنندگان برق و به منظور پیشگیری از خطرات مالی و یا جانی ناشی از تجاوز به حریم قانونی شبکه های توزیع نیروی برق، دانست.

 وی درادامه افزود: در این راستا خطوط برق در روستاهای زرین آباد ، احمد آباد باش ، چراغ آباد ، سرقل ، حسین آباد ظله جوب ، میمنت آباد ، میهم ، ولی آباد ، نعمت آباد ، یالغوز آغاج ، دیوزند ، عبدل آباد ، نادرشاه ، داشبلاغ، سلطان آباد ، فیروز آباد شهر سریش آباد ، پست ۱۵۶ واحدی ، شهرک دانش ، شهرک فرهنگیان ، پست پیام نور و ارشاد ، پست خیابان حسنی پدرام ، پست تعاونی ۶ مسکن مهر ، پست مدنی، انجام شده است.

ایشان درادامه حفاظت از حریم شبکه های برق را در راستای تداوم ارائه خدمات بهینه و مناسب به مشترکین و مصرف کنندگان نیروی برق دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری از خطرات جانی و مالی به مشترکین برق ناشی از تجاوز به مسیر و حریم قانونی شبکه های توزیع نیروی برق از جمله اصول مورد هدف این مدیریت است.

میمنت آبادی در پایان ابراز امیدواری کرد که ادارات و نهادهای مرتبط در زمینه ساخت و ساز، قبل از هرگونه عملیات ساختمانی، ضمن رعایت موضوع و آگاهی دادن به مالکان، نسبت به انجام استعلام از مدیریت توزیع برق  اقدام نموده تا در آینده علاوه بر تحمیل هزینه مادی شاهد خسارات جانی ناشی از عدم رعایت حریم الکتریکی برق نباشیم.

image_pdfimage_print