تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲ خرداد ۱۴۰۰

به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، طی نشستی صمیمانه با مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان و همکاران روابط عمومی در ستاد و شهرستان های تابعه از زحمات دفتر روابط عمومی قدردانی شد.

این نشست با حضور هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت، مدیر و همکاران روابط عمومی در ستاد و شهرستان های تابعه به مناسبت بزرگداشت ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید.

لهونیان در تشریح این خبر ضمن تبریک بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان واحدی منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه و موثر در راستای اطلاع رسانی و شفاف سازی، پلی درجهت برقراری ارتباط مستمر با بیرون از سازمان به خصوص مشترکین می باشد.

وی با اشاره به رصد مشکلات مردمی از طریق روابط عمومی گفت: شرکت توزیع برق استان کردستان پیشانی صنعت برق می باشند و روابط عمومی به عنوان لیدر ارتباطی با مردم می تواند با رصد و شناسایی به موقع مشکلات قبل از مطرح شدن آن توسط شهروندان، معضلات و راهکارهای احتمالی آینده را پیش بینی  و رفع نماید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه افزود: امروزه متاسفانه حرفه خطیر روابط عمومی ارزش و جایگاه واقعی خود را به دست نیاورده است اما حقیقت این است که نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و بیرون از سازمان انکار ناپذیر است و روابط عمومی با عملکرد خوب و اثرگذارخود می تواند درحفظ و اعتلای شرکت و انعکاس فعالیت های شبانه روزی همکاران تلاشگر، موثر و مفید باشد.

لهونیان در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به نوع و اهمیت فعالیت در حوزه روابط عمومی گفت: با توجه به رسالت اصلی روابط عمومی در ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی در درون و بیرون از سازمان، باید با استفاده از فناوری های  روز دنیا، تکنیک های اطلاع رسانی نوین و همچنین استفاده از ظرفیت های فضای مجازی لازم است در راستای تحقق هرچه بهتر رسالت خود بکوشد.

وی در ادامه به مهارت های علمی، احساس مسئولیت، آگاهی از سازمان و جامعه، خلاقیت و نوآوری، آشنایی با روزنامه نگاری روابط عمومی اشاره کرد و گفت: این وظایف در قالب مجموعه ای از فعالیت های ارتباطی صورت می گیرد که تحت عناوین ” ارتباط با رسانه ها و سازمان ها، ارتباط مردمی، پژوهش و سنجش افکار، امور فرهنگی و تبلیغات و اطلاع رسانی ” می توان از آن ها یاد کرد.

درادامه این نشست مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عنوان کرد: با اشاره به این که روابط عمومی ششمین شغل استرس زا در دنیا شناخته شده امروزی است، روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا همه فعالان عرصه ارتباطات برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند، بارعایت اخلاق در عملکرد خود تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه اسلامی ارتقا بخشند.

کوهسار رسولی تبار در ادامه سخنان خود اذعان داشت: این مجموعه تمام تلاش خود را در راستای انعکاس فعالیت های شبانه روزی همکاران، سامان بخشی افکارعمومی، باز خورد رضایتمندی و شکایات مشترکین به کار گرفته است.

در پایان این نشست مدیر عامل شرکت از مدیر و همکاران روابط عمومی در ستاد و شهرستان ها تجلیل و قدردانی کرد.

image_pdfimage_print